וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בני יהודה: אלו בספק, אבוקסיס עם שלושה בלמים

מגן האלופה לא התאמן ואם לא יהיה כשיר אוחנה ישוב לסגל אחרי תקופה ארוכה, וואקמה הפצוע לא אמור להיות בסגל בפתיחת הפלייאוף העליון (א', 20:00, ספורט1). עזוז ישמש כבלם אצל הכתומים

מחזור 27הסתיים18/03/2018
הפועל באר שבע
  • אוגו (31)
0:1
    בני יהודה תל-אביב

    הפועל באר שבע:

    המאמן ברק בכר יקבל מחר החלטה לגבי הסגל למשחק, אך ייתכן מאוד והקשר מיכאל אוחנה יחזור אחרי תקופה ארוכה לסגל. המגן דור אלו לא התאמן היום בשל כאבים בברך והוא בספק למשחק, כך שבכר עשוי להישאר עם חוסר בסגל מה שיביא לכך שאוחנה ייכלל בו. אנתוני וואקמה מעוניין להיכלל בסגל אך במועדון נוטים שלא להכלילו, על מנת לתת לו להחלים עד הסוף מהפציעה. חנן ממן יחזור ל-11 של בכר, כאשר מרואן קבהא לפחות לפי התרגילים יפתח על הספסל. גם מהראן ראדי, שהיה מצוין כשנכנס במשחק האחרון, צפוי לפתוח על הספסל. הבלם חאתם עבד אלחמיד שהיה מהמצטיינים במשחק האחרון יפתח, לאחר שהתאמן כרגיל והוא כשיר להתמודדות למרות כאבים בשרירי הבטן.

    בני יהודה:

    על אף שבני יהודה התרחקה מאוד מהמקום הרביעי אחרי ההפסד 1:0 למכבי נתניה במחזור הסיום של העונה הסדירה, בקבוצה בטוחים שאפשר לצאת מחר (ראשון, 20:00, ספורט1) מטרנר עם תוצאה טובה, לפחות כמו ה-0:0 בביקור הקודם בבאר שבע. יוסי אבוקסיס יחזור למערך של שלושה בלמים, כמו שעשה כמעט בכל המפגשים הקודמים עם קבוצות הצמרת. המשמעות היא שאיציק עזוז ישוב להרכב על חשבון מתן חוזז או יונתן כהן.

    יוסי אבוקסיס מתארח בתכנית הפייסבוק טוכמן וחמי. אדריאן הרבשטיין
    בונה על המערך שהביא לו 0:0 בטרנר לפני כחודשיים. יוסי אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

    טריוויה

    * 83 משחקים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשהפועל באר שבע ניצחה ב-32, בני יהודה ניצחה ב-21 ועוד 30 הסתיימו בתיקו.

    * הפועל באר שבע עדיין ללא הפסד באצטדיון טרנר במסגרת ליגת העל. הרצף עומד כעת על 48 משחקים (37 ניצחונות ו-11 תוצאות תיקו) והוא הטוב ביותר באירופה כרגע.

    * בביקור הקודם שלה בטרנר, לפני כחודשיים, בני יהודה סחטה 0:0 והיא למעשה היחידה בשנתיים האחרונות שסיימה משחק ליגה בבאר שבע ללא ספיגה.

    * הניצחון האחרון של בני יהודה על באר שבע היה ב-2 במרץ 2013, כשננאד מרינקוביץ' קבע 0:1 בבלומפילד. סתיו פיניש הוא היחיד שנותר בשתי הקבוצות מאותו משחק. ניצחון החוץ האחרון היה 0:1 באוגוסט 2010.

    * ברק בכר עדיין לא הפסיד לבני יהודה כמאמן בתשעה מפגשים: שישה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

    בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לייבוביץ'
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 14362

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully