וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: חואן מרטין דל פוטרו יפגוש את מילוש ראוניץ' בחצי הגמר

הארגנטיני (8) התגבר בשלוש מערכות על לפיליפ קולשרייבר (37) הגרמני בשלוש מערכות: ) 3:6, 6:3, 6:4. הקנדי (38) העפיל לשלב הבא אחרי שניצח את סם קוורי (21) האמריקאי 5:7, 6:2, 3:6. בטורניר הנשים: קסטקינה תפגוש בגמר את אוסקה

אימג'בנק GettyImages

משחקי רבע גמר הגברים בטורניר אינדיאן וולס נמשכו היום (שישי) ובמפגש הראשון מילוש ראוניץ' הקנדי (38) גבר 5:7, 6:2, 3:6 על סם קוורי האמריקאי (21) במשחק ששוחק כמעט שעתיים. ראוניץ' יפגוש בחצי הגמר את חואן מרטין דל פוטרו (8) שניצח את פיליפ קולשרייבר ) 3:6, 6:3, 6:4. רוג'ר פדרר (1) ובורנה צ'וריץ' הקרואטי (49) יתמודדו בחצי הגמר השני.

מילוש ראוניץ' (38) - סם קוורי (21) 5:7, 6:2, 3:6

ראוניץ' איבד כבר את המשחקון הראשון במערכה הראשונה, אבל לא הרים ידיים והצליח לשבור בחזרה ולנצח את המערכה הראשונה. בשנייה קוורי נראה נהדר וניצח די בקלות, אבל הקנדי הגיע למאני טיים ובמערכה המכרעת שבר ברגע קריטי כדי לעלות ליתרון 3:5 ולמרות שהנקודה האחרונה הייתה קשה הצליח להשיג את הניצחון המיוחל. כעת הוא ימתין לראות את מי יפגוש בחצי הגמר - חואן מרטין דל פוטרו או פיליפ קולשרייבר. כזכור, חצי הגמר השני של הטורניר כבר נקבע: רוג'ר פדרר (1) יפגוש בו את בורנה צ'וריץ' (49) הקרואטי.

הטניסאי הקנדי מילוש ראוניץ'. רויטרס
הוא בחצי הגמר. ראוניץ'/רויטרס

חואן מרטין דל פוטרו (8) - פיליפ קולשרייבר (37) 3:6, 6:3, 6:4

הארגנטיני הצליחה להתגבר על יריבו הגרמני במשחק שנמשך שעתיים ותשע דקות. דווקא קולשרייבר היה זה שניצח את המערכה הראשונה בזכות שתי שבירות. אבל ההמשך היה כולו של דל פוטרו שהשתלט על המשחק בשתי המערכות הבאות והמשיך אל הניצחון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חואן מרטין דל פוטרו, טניסאי ארגנטיני. רויטרס
גם הוא בין ארבעת האחרונים. דל פוטרו/רויטרס

הנשים: קסטקינה מול אוסקה בגמר

בטרוניר הנשים נרשמו שתי הפתעות גדולות: דריה קסטקינה (19) מרוסיה העפילה לגמר לאחר שניצחה את ונוס וויליאמס (8) 4:6, 6:4, 5:7. קסטקינה תתמודד בגמר מול נעמי אוסקה היפנית (44) שניצחה בשני מערכות חלקות המדורגת ראשונה סימונה האלפ מרומניה 3:6, 0:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully