וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: מכבי תל אביב והפועל חולון בקרב לוהט על הפסגה

16.3.2018 / 17:38

אחרי ההפסד לחימקי, וללא מייקל רול וארט פרחוסקי, תנסה הקבוצה של נבן ספאחיה לנקום בסגולים שניצחו אותה בגמר הגביע (20:30, ספורט 5). הפועל תל אביב מול אשדוד (18:40, ספורט 5)

גיא פניני שחקן הפועל חולון מול אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שוב נגד האקסית. גיא פניני/ברני ארדוב

משחקי המחזור ה-20 בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך ובמוקד המשחק הגדול של העונה עד כה. הפועל חולון, מחזיקת הגביע ומוליכת הטבלה, תארח בביתה את הקבוצה שבמקום השני, מכבי תל אביב (89:93 לחולון ביד אליהו בסיבוב הראשון) שמחפשת ניצחון ראשון העונה על הסגולים בכל המסגרות. הפועל תל אביב תרצה לעשות עוד צעד בכיוון הצמרת כשתארח במשחק מסקרן את מכבי אשדוד של בראד גבינברג (80:82 לאשדוד בביתה בסיבוב הראשון).

הפועל חולון - מכבי תל אביב (20:30, ספורט 5)

העונה המופלאה של הפועל חולון מסרבת לעצור. הסגולים הפסידו פעם אחת מאז פתיחת הסיבוב השני, להפועל אילת בחוץ, ותפסו את המקום הראשון כשהם מסרבים לעצור ועומדים על 15 ניצחונות ב-17 המחזורים האחרונים. דן שמיר מקבל בשבועות האחרונים תרומה נהדרת מהספסל, בעיקר מטי ג'יי קליין המתאזרח, שמביא אנרגיות ומאפשר לו לשחק בהרכב גדול יותר עם טיישון תומאס וגלן רייס ג'וניור הפנטסטי. בחולון מעריכים שלמעלה מ-5,000 אוהדים יגיעו להתמודודת, כשלמעלה ממאה מיני מנויים עד לסיום העונה נמכרו מאז משחק הבית האחרון נגד מכבי אשדוד. קורי וולדן ימשיך להעדר, ועשוי לחזור למחזור הנועל את הסיבוב השני.

רכבת ההרים של מכבי תל אביב המשיכה גם אמש עם ההפסד הביתי לחימקי מוסקבה שהוריד משמעותית את סיכויי העלייה של הצהובים לשלב הפלייאוף של היורוליג. במכבי ידעו כי סדרת המשחקים שהחלה בניצחונות על אפס אנדולו והפועל ירושלים היא קשה מאוד, אך ציפו להמשך ההתעלות שנראתה במשחק באיסטנבול וברבע האחרון נגד ירושלים, אך יצאו מאוכזבים מאוד. בקבוצה יודעים שבשני המשחקים הרשמיים העונה נגד חולון, בליגה ובגביע, וכן במשחק ההכנה בתחילת העונה, הם הפסידו ונראו פחות טוב מהסגולים, ומקווים להציג יכולת משופרת כדי להגיע במצב רוח מרומם לקראת המשחק בשבוע הבא נגד פנרבחצ'ה באיסטנבול. מייקל רול וארט פרחוסקי לא יתלבשו למשחק.

תומר גינת שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזר מפציעה. תומר גינת/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - מכבי אשדוד/באר טוביה (18:40, ספורט 5)

אחרי שלושה הפסדים רצופים הצליחו האדומים לרשום ניצחון חשוב על מכבי ראשון לציון ועשו צעד לביסוס מעמדם כקבוצת פלייאוף בעונה הזו. הפועל קיבלה משחק מצוין משלושה ישראלים - רביב לימונד, תומר גינת ששב מפציעה ורפי מנקו, ומצפה להמשך התוצרת מהשלושה, עליהם היא בנויה העונה. אצל הזרים המצב פחות חיובי - מעמדו של טייוויון מקי לא ברור, כשבקבוצה לא ישחררו אותו אם לא יימצא מחליף. טוני גפני מצוי בכושר לא טוב, כשהוא מרבה לקחת זריקות מחוץ לצבע. עם זאת, ג'רל מקניל ומאט האוורד נמצאים בכושר טוב יחסית, ואם אחד השחקנים שלא מרשימים לאחרונה יתאושש, לדני פרנקו יש סיבה לאופטימיות.

גם מכבי אשדוד הגיעה למחזור האחרון בירידה מסוימת, וגם היא הצליחה לצאת ממנו מעודדת עם ניצחון משמעותי על עירוני נהריה, שהצמיד אותה לאזור בו היא מצויה מאז פתיחת הסיבוב השני - שיפולי הצמרת. בראד גרינברג מקבל לאורך כל העונה תרומה מצוינת משני הזרים שלו בקו האחורי - סק הנרי וקמרון לונג, והוא מנסה להכניס לעניינים גם את הזר החדש בן מקאולי שהגיע במקומו של דיוויד לורי. באשדוד יודעים שניצחון על הפועל תל אביב ייתן להם יתרון גדול על האדומים במאבקי הצמרת עד לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully