וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבע גמר הליגה האירופית: נאתכו וצסק"א מול מול ארסנל, דאבור וזלצבורג מול לאציו

הרוסים יתארחו אצל התותחנים למפגש קשה במיוחד, הגרלה לא קלה גם לאוסטרים. אתלטיקו מדריד החזקה תארח את ספורטינג ליסבון, לייפציג - מארסיי. המשחקים יתקיימו ב-5 וה-12 באפריל

שחקני אתלטיקו מדריד מניפים את גביע הליגה האירופית 2010. AP
פעם שלישית בפחות מ-10 שנים? שחקני אתלטיקו ב-2010/AP

קצת אחרי שהתקיימה הגרלת ליגת האלופות, שלף אריק אבידל שחקן ברצלונה לשעבר את פתקי הגרלת רבע גמר הליגה האירופית ו"סידר" לצסק"א מוסקבה וביברס נאתכו מפגש קשה מול ארסנל החזקה. מונס דאבור וזלצבורג שהדיחו את דורטמונד יפגשו למשחק כפול את לאציו בעוד שאתלטיקו החזקה תארח את ספורטינג ליסבון. ר.ב לייפציג תתמודד מול מארסיי. משחקי רבע הגמר יתקיימו בימי חמישי, ה-5 וה-12 באפריל. משחק הגמר של המפעל יתקיים השנה בפארק אולימפיק ליון שבצרפת, ב-16 במאי.

משחקי רבע גמר הליגה האירופית

ארסנל - צסק"א מוסקבה
לאציו - זלצבורג
אתלטיקו מדריד - ספורטינג ליסבון
ר.ב לייפציג - מארסיי

שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים, משמאל ביברס נאתכו. רויטרס
נאתכו וצסק"א קיבלו את ארסנל/רויטרס

השנה בכל מקרה תהיה אלופה חדשה, אחרי שבשנה שעברה הייתה זו מנצ'סטר יונייטד שהניפה את הגביע. בשש השנים האחרונות זכו במפעל קבוצות מאנגליה או ספרד ואתלטיקו מדריד וארסנל ינסו לשמור על הגחלת.

אתלטיקו שנחשבת לפייבוריטית לזכייה, עשתה זאת פעמיים בעשור האחרון (2010 ו-2012). מלבד אתלטיקו, רק צסק"א מוסקבה (2005) זכתה במפעל בעבר מבין העולות לרבע הגמר. אגב, רד בול זלצבורג ומארסיי שיחקו ביחד בשלב הבתים. ארבע משמונה הקבוצות שנותרו במפעל, התחילו את העונה בליגת האלופות ונשרו ממנה לליגה האירופית (צסק"א מוסקבה, אתלטיקו מדריד, ר.ב לייפציג וספורטינג ליסבון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully