וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחת העונה הטובה בקריירה: רוג'ר פדרר טייל בדרך לחצי גמר אינדיאן וולס

השוויצרי המדורג 1 בעולם העלה את מאזנו מתחילת 2018 ל-16 ניצחונות ללא הפסד, עם 5:7, 1:6 קליל על היון צ'ונג (26). היריב בחצי הגמר: בורנה צ'וריץ' בן ה-21. ונוס וויליאמס בחצי גמר הנשים

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי, חוגג. AP
16 ניצחונות ללא הפסד מתחילת השנה. פדרר/AP

טורניר אינדיאן וולס, מסבב המאסטרס 1,000 אצל הגברים והפרמייר אצל הנשים, נמשך אמש (חמישי) עם משחקים אל תוך הלילה.

את מרבית תשומת הלב תפס, מן הסתם, רוג'ר פדרר, שממשיך את פתיחת העונה הנפלאה שלו ושומר על המקום הראשון בעולם. השוויצרי עלה לחצי הגמר עם 5:7, 1:6 על היון צ'ונג הדרום קוריאני, והעלה את מאזנו מאז תחילת 2018 ל-0:16 - שווה לפתיחת העונה הטובה בקריירה שלו, אותה קבע אי שם ב-2006. לעיני פיט סמפראס ורוד לייבר ביציע, פדרר היכה 12 אייסים ונשבר פעם אחת בלבד, כדי לשייט לניצחון תוך שעה ו-23 דקות. בחצי הגמר מחכה לו בורנה צ'וריץ' הקרואטי (49 בעולם).

ונוס וויליאמס, טניסאית אמריקאית, חוגגת. AP
תסגור מעגל? ונוס וויליאמס/AP

בטורניר הנשים סיפורי הסינדרלה נמשכים. דריה קסאטקינה בת ה-20 היא ללא ספק אחת הטניסאיות בכושר הטוב ביותר בסבב ה-WTA השנה. מי שחשב שההגעה שלה לגמר הטורניר היוקרתי בדובאי הייתה חד פעמית או מקרית התבדה בגדול כבר עכשיו עם העלייה לחצי הגמר. קסאטקינה, שניצחה בזו אחר זו את שתי אלופות גרנד סלאם האחרונות סלואן סטיבנס וקרוליין ווזניאקי, עשתה את זה הפעם מול טניסאית שזכתה כבר בשני תארי גרנד סלאם, אנג'ליק קרבר, המדורגת עשירית בעולם.

הרוסייה הצעירה נזקקה ל-58 דקות בלבד על מנת להביס 0:6, 2:6 את קרבר כשהיא מדייקת ב-82 אחוזים מההגשות הראשונות שלה. קסאטקינה עלתה לחצי הגמר השלישי שלה בארבעת הטורנירים האחרונים בהם השתתפה וזה גם הניצחון הרביעי שלה השנה מול יריבות מהטופ 10 העולמי.

במשחק השני הלילה בטורניר הנשים המשיכה ונוס וויליאמס בת ה-37 את כושרה הטוב כשגברה 3:6, 2:6 על קרלה סוארס נבארו תוך שעה ו-13 דקות. הספרדייה ביצעה 29 שגיאות לא מחויבות ואפשרה לוויליאמס להשתלט על המשחק כבר מהפתיחה. בשלב הבא היא תפגוש את קסאטקינה בתקווה לסגור מעגל ולזכות בטורניר בו פרצה לתודעה כנערה בת 16 אי שם בשנת 1997.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully