וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: ריימונדס ז'וטאוטאס התפטר, חיים שאבו מונה למאמן

המועדון מהשרון הודיע שהליטאי נפגש עם יצחק שום, ביקש לעזוב ונענה בחיוב. שאבו שהתפטר השבוע מהפועל ניר רמת השרון, יהיה המאמן השלישי של הירוקים העונה וינסה להצעיד אותם לעלייה

מערכת וואלה!

חילופי מאמנים בהפועל כפר סבא. הירוקים הודיעו היום (חמישי) שריימונדס ז'וטאוטאס נפגש עם הבעלים יצחק שום אחר הצהריים וביקש לסיים את תפקידו. שום נענה לבקשתו והצדדים הגיעו לסיכום על פרידה. מי שמונה במקום הליטאי הוא חיים שאבו.

שאבו התפטר השבוע מהפועל ניר רמת השרון אחרי ההפסד להפועל תל אביב. הוא יעביר אימון ראשון כבר מחר ויעמוד על הקווים ביום שני, במשחק נגד הפועל מרמורק.

שאבו הוא המאמן השלישי העונה של הפועל כפר סבא, אחרי ז'וטאוטאס ומסאי דגו. האחרון פתח את העונה בצורה מזהירה, אבל פוטר לקראת סוף ינואר בשל חילוקי דעות עם הבעלים שום.

מאז פיטוריו של דגו, חלה נסיגה עצומה בתוצאות של כפר סבא, שהוליכה את הליגה הלאומית לאורך שבועות ארוכים. בשמונה משחקי הליגה שחלפו מאז הירוקים רשמו חמישה הפסדים, שתי תוצאות תיקו וניצחון בודד על נועלת הטבלה, עירוני נשר.

ערב המחזור ה-28 בליגה הלאומית, כפר סבא מקדימה את המקום התשיעי בנקודה בלבד והיא רחוקה מלהבטיח את הכרטיס לפלייאוף העליון. שאבו ינסה לייצב את הקבוצה ולהצעיד אותה לליגת העל.

חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. קובי אליהו
נשאר בשרון. שאבו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully