וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: אריק אלפסי הורחק משני משחקים בפועל

15.3.2018 / 19:13

מאמן הצפוניים לא יעמוד על הקווים במשחקים נגד עירוני נס ציונה ומכבי תל אביב בעקבות התפרצותו לעבר עומר אסתרון במשחק נגד מכבי ראשון לציון. נקנס בנוסף ב-15 אלף שקלים

one

בווידאו: תקציר המשחק בו הורחק אריק אלפסי

בית הדין של איגוד הכדורסל הרחיק היום (חמישי) את מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי משני משחקים וקנס אותו ב-15 אלף שקלים בפועל. כמו כן אלפסי קיבל הרחקה על תנאי לשלושה משחקים לכל עבירה דומה למשך שנה.

כזכור, מאמן נהריה הורחק במהלך ההפסד למכבי ראשון לציון לפני שבוע וחצי, כש-20 שניות לסיום המשחק שרק השופט עומר אסתרון לעבירה טכנית נגד סטו דגלאס. אלפסי נכנס למגרש והחל ללכת לכיוונו של אסתרון תוך כדי שהוא צועק לו "אפס" ומסמן תנועת אפס עם הידיים. לאחר שאנשי קבוצתו הצליחו להרגיע אותו, הוא הלך לכיוון חדר ההלבשה, לא לפני שהמשיך בצעקות לעבר אסתרון ואחז בידו של משקיף המשחק.

משמעות ההרחקה היא שאלפסי לא יוכל לעמוד על הקווים במשחק הבית ביום שני הקרוב נגד עירוני נס ציונה, וכן במשחק החוץ נגד מכבי תל אביב. תקנון המשמעת של איגוד הכדורסל אוסר על אלפסי לשהות במהלך המשחק בכל אזור מלבד ביציע שמוגדר לקהל הרחב, ולכן לא יוכל גם להעביר פסקי זמן או לחילופין להעביר את תדריך קבוצתו במחצית המשחק.

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. אדריאן הרבשטיין
אלפסי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully