וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: הפועל ת"א תנסה לשמור על הרצף, חדרה רוצה להמשיך לחלום

העולה הבטוחה תנסה לרשום משחק שמיני ללא הפסד כשתתארח אצל נצרת עילית, העולה החדשה תנסה לשמור על המקום השני על חשבון בית"ר ת"א/רמלה. ראשון לציון תארח את הפועל עפולה לקרב צמרת

המחזור ה-28 בליגה הלאומית ייצא לדרך ביום שישי עם חמישה משחקים. במוקד, כרגיל, הפועל תל אביב תמשיך בשיוט שלה לליגת העל כשתתארח אצל נצרת עילית. הפועל חדרה השנייה תארח את בית"ר תל אביב רמלה וראשון לציון השלישית את הפועל עפולה. משחקים נוספים: הפועל פתח תקוה - מכבי אחי נצרת, הפועל רמת גן - עירוני נשר. כל המשחקים ישוחקו בשעה 15:00 וישודרו בשידור משולב ב-5+ לייב.

שחקן הפועל תל אביב פייסל מוליץ' חוגג. יוסי ציפקיס
יכבוש גם בנצרת עילית? פייסל מוליץ'/יוסי ציפקיס

הפועל נצרת עילית - הפועל תל אביב

הטיול של האדומים לליגת העל יימשך ביום שישי עם משחק חוץ מול אחת הקבוצות החמות בליגה. בעוד שהקבוצה של רפואה נהנית מיתרון 12 נקודות על פני המקום השלישי, המארחים רחוקים רק שתי נקודות מהמקום שמוליך לליגת העל בזכות ריצה יפה של חמישה ניצחונות בשבעה משחקים אחרונים. הקבוצה של הוכנבוים עבדה לא מעט עד שהכניעה את נשר האומללה עם 0:1 במחזור הקודם. מול הפועל תל אביב היא תהיה חייבת להציג יכולת טובה בהרבה כדי לצאת עם משהו.

הפועל חדרה - בית"ר תל אביב רמלה

הפועל חדרה הצטרפה למצעד המשפילות של הפועל כפר סבא עם 0:2 במחזור הקודם ולראשונה העונה קפצה למקום השני בליגה הלאומית המשוגעת. כדי להישאר בעמדת זינוק לעלייה לליגת העל היא תהיה חייבת לנצח את הרמלאים שאומנם לא ניצחו כבר ארבעה מחזורים, אך רחוקים רק שלוש נקודות מהקבוצה של ניסו אביטן. חדרה היא קבוצת חוץ מעולה עם 8 ניצחונות מחוץ לביתה, אך מול הקהל שלה היא ניצחה רק ארבע פעמים העונה.

הפועל ראשון לציון - הפועל עפולה

עוד שתי קבוצות שמאמינות בכוחן לרשום העפלה מפתיעה לליגת העל. הקבוצה של ניר ברקוביץ' סיימה בתיקו את ארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה אך היא עדיין חזק במאבק העלייה ורחוקה רק הפרש שערים מהמקום השני. עפולה איבדה גובה לאחרונה עם חמישה משחקים ללא ניצחון, אך רחוקה 3 נקודות מהמקום השני.

הפועל פתח תקוה - מכבי אחי נצרת

ההגעה של תומר קשטן להפועל פתח תקוה עשתה את שלה עם שני ניצחונות רצופים, אך התיקו בעפולה במחזור הקודם הרחיק את המלאבסים עד כדי שש נקודות מהמקום השמיני שמקנה כרטיס לפלייאוף העליון, שם נמצאת יריבתה אחי נצרת. האורחים ניצחו את הפועל רמת גן משער דרמטי של עידו אקסברד, שישמח להבקיע גם מול האקסית שלו במושבה.

הפועל רמת גן - עירוני נשר

27 מחזורים חלפו בליגה הלאומית והשאלה הגדולה אצל נשר היא לא אם היא תרד ליגה, אלא אם היא תצליח להבקיע גול עד סיום העונה. העולה החדשה האומללה רושמת כבר רצף של 12 משחקים ללא כיבוש ותנסה לעשות זאת דווקא מול האורדונים, שמסובכים בעצמם חזק בתחתית וכרגע תופסים את המקום ה-14 ששולח למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully