וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: דה קולו קלע סל ניצחון דרמטי בניצחון צסק"א על פנרבחצ'ה

הרוסים נקמו באלופת אירופה על ההפסד במשחק הראשון העונה במוסקבה עם 79:81, סל ניצחון גדול לצרפתי. אנדריי וורונטסביץ' להט עם 17 נקודות (5 מ-5 לשלוש). פנאתינייקוס ניצחה את מלאגה

המחזור ה-26 ביורוליג ננעל היום (שישי) עם שני משחקים בלבד. המשחק המרכזי סידר לנו מפגש ענק בו צסק"א מוסקבה ניצחה את אלופת אירופה פנרבחצ'ה בחוץ 79:81 הודות לסל ניצחון דרמטי של ננדו דה קולו. במשחק השני מלאגה איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא עם הפסד 90:79 ביתי לפנאתינייקוס.

שחקן צסק"א מוסקבה אנדריי וורונטסביץ'. GettyImages
משחקו הטוב העונה. אנדריי וורונטסביץ'/GettyImages

פנרבחצ'ה - צסק"א מוסקבה 81:79

מפגש ענק נערך באיסטנבול והפגיש בין אלופת אירופה לקבוצה שמתיימרת לנשל אותה מהכתר. צסק"א כבר הבטיחה את יתרון הביתיות בפלייאוף ורצתה לנקום בפנר על ההפסד במשחק הראשון בין הקבוצות העונה. המשחק היה צמוד לכל אורכו והאורחים הצליחו לרדת להפסקה ביתרון 40:44. ברבע השלישי הטורקים התחילו להיכנס לעניינים ושמרו את הרוסים על 10 נקודות בלבד ונכנסו לרבע המכריע ביתרון 54:58. ברבע הרביעי צסק"א החליטה לתת גז ונעזרה במשחק שיא של אנדריי וורונטסביץ' העונה (17 נקודות, 5/5 משלוש) כדי לעלות ליתרון משמעותי. אלופת אירופה נגסה בהפרש וקוסטס סלוקס איזן עם זריקות עונשין מדויקות ל-79:79. 10 שניות לסיום, צסק"א יצאה להתקפה אחרונה וננדו דה קולו ניצח את המשחק וקבע 79:81 כדי לסדר ניצחון במשחק דרמטי ולהבטיח מעשית לצסק"א את המקום הראשון. ניקולו מלי הוביל את קלעי פנר עם 18 נקודות, דה קולו עצמו קלע 13 והוסיף 8 אסיסטים.

מלאגה - פנאתינייקוס 90:79

מלאגה ניסתה לשמור על סיכויי ההעפלה שלה בחיים, אך נראה שנתקלה במשוכה גבוהה מדי. המארחים פתחו טוב יותר והצליחו לרדת להפסקה ביתרון דו ספרתי מרשים של 32:44. ברבע השלישי היוונים התחילו לנגוס לאט לאט בהפרש וסיימו אותו במינוס שתי נקודות בלבד, 60:58. פאו המשיכה במומנטום ובריצה המרשימה ונעזרה ביכולת נהדרת של קיי.סי. ריברס (21 נקודות, 5 חטיפות) וג'יימס גיסט (16 נקודות, 6 ריבאונדים) כדי להבטיח ניצחון. נמניה נדוביץ' הוביל את קלעי מלאגה עם 19 נקודות ו-7 אסיסטים שלא הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully