וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שחקן הבייסבול הכה את חברתו בחדר המדרגות ונזרק מקבוצתו

דנרי ואסקס בן ה-24 התעלל בחברתו ושוחרר באופן מיידי מקבוצתו אחרי שהווידאו דלף לרשת. וגם: מנכ"ל קבוצה מאורגוואי בעט בתרנגול ופנינה רוזנבלום מצטלמת עם כוכבי ברצלונה

צילום מסך

בווידאו: תקציר המשחק בין ארסנל לווטפורד

הכה את חברתו בחדר המדרגות באצטדיון ונזרק מקבוצתו

דנרי ואסקס, שחקן בייסבול בן 24, נזרק מקבוצתו אחרי שוידאו מטריד בו הוא נצפה מכה את חברתו שוחרר בימים האחרונים. ואסקס נראה בוידאו מכה את חברתו בפניה בחדר מדרגות באצטדיון של קבוצתו הקודמת, יוסטון אסטרוס. האישה מאבדת את משקפיה אחרי המכה הראשונה ונופלת לרצפה. ואסקס לא הפסיק והמשיך להכות אותה בצורה אגרסיבית. בזמן התקיפה, שהתקיימה ב-2.8.2016, ואסקס שיחק בקבוצת ביוסטון, אבל שוחרר מקבוצתו, ולא ידוע כרגע אם היה או לא היה קשר למקרה. קבוצתו עד לא מזמן, לנקסטר בנסטורמרס, שיחררה אותו באופן מיידי אחרי שהווידאו הופץ.

פנינה רוזנבלום עושה חיים בברצלונה

פנינה טסה לברצלונה למפגש עם הכוכבים הגדולים/מערכת וואלה!, צילום מסך
שחקן אינטר מרצלו ברוזוביץ' חוגג. רויטרס
"שמועות חסרות בסיס". מרסלו ברוזוביץ'/רויטרס

ברוזוביץ' מחזיר מלחמה

אחרי שבאיטליה צצו בשבועות האחרונים שמועות על כך שרעייתו של מאורו איקארדי, וונדה נארה, בגדה בו עם שחקן אינטר הקרואטי מרסלו ברוזוביץ', השחקן הבוגד כביכול החליט להגיב לשמועות באופן רשמי: "לא הייתה לי שום סוג של מערכת יחסים עם גברת וונדה נארה", אמר ברוזוביץ' דרך עורך דינו. "מדובר בשמועות חסרות בסיס ושחר, מידע שגוי שמזיק לשחקן ולקבוצתו" הוסיף עורך הדין. גם נארה הכחישה את הדיווחים כשהכריזה: "יש הרבה פייק ניוז ושקרים. אני לא מגיבה לכך בדרך כלל אבל הפעם ההאשמות באמת כבדות. אני אשתו של מאורו ואמא לחמישה ילדים".

אוהבים פוקימון? אוהבים את ליגת האלופות? אתם תמותו על זה

מנכ"ל קבוצת פניקס גסטון אלגרי בועט בתרנגול. טוויטר, צילום מסך
מנכ"ל קבוצת פניקס גסטון אלגרי בועט בתרנגול/צילום מסך, טוויטר

המנכ"ל שבעט בתרנגול

גסטון אלגרי, מנכ"ל קבוצת הכדורגל פניקס מאורוגוואי, בעט בתרנגול שנכנס למגרש בהפסד קבוצתו לראסינג ביום ראשון. הוא אמנם הצטער על מה שקרה אחרי המשחק, אבל כעת הוא צפוי לספוג עונש מההתאחדות המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully