וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: באיירן מינכן עלתה לחצי הגמר אחרי 81:91 מול קאזאן

הבווארים נהנו מיום גדול של רג'י רדינג (23 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים) וג'ארד קנינגהאם (21) והשלימו 1:2 בסדרה בדרך למפגש עם דרושאפקה. רג'יו אמיליה ניצחה את זניט ועלתה

ספורט 1

תמונת העולות לחצי גמר היורוקאפ הושלמה הערב (רביעי) עם שתי הקבוצות האחרונות שהבטיחו את מקומן בין ארבע הגדולות. הראשונה לעשות את זה הייתה באיירן מינכן, שניצחה 81:91 את קאזאן ותפגוש את דרושאפקה בחצי הגמר כשיתרון הביתיות שלה. עוד כעת משחקת רג'יו אמיליה מול זניט סנט פטרסבורג.

חצאי הגמר (יתרון הביתיות לקבוצה מימין):
באיירן מינכן - דרושאפקה
קובאן - רג'יו אמיליה

באיירן מינכן - קאזאן 81:91

משחק מספר שלוש, על כל הקופה, ומי שהתעלתה היא הקבוצה הביתית שהרוויחה את יתרון הביתיות דרך המאזן שלה לאורך העונה ושני שלבי הבתים. באיירן מינכן, שכבר זכתה העונה בגביע הגרמני, עלתה לראשונה בתולדותיה לחצי המפעל על חשבונה של קאזאן, שתיאלץ להתמקד מעכשיו ב-VTB.

מי שהוביל את באיירן היה רג'י רדינג הוותיק, שקלע 23 נקודות, קלט 7 ריבאונדים ומסר 4 אסיסטים, ג'ארד קנינגהאם הוסיף 21 נקודות משלו, ולדימיר לוצ'יץ' קלע 12 וקלט 5 ריבאונדים, סטפן יוביץ' קלע 12 ומסר 7 אסיסטים, דנילו בארתל סיים עם 12 נקודות ו-5 ריבאונדים. את המפסידה הוביל טרנט לוקט עם 16 נקודות ו-6 ריבאונדים, מלבין אג'ים קלע 12 וקלט 7 ריבאונדים, סטפון לאזמה קלע 12, ג'מאר סמית' קלע 11, קווינו קולום קלע 8 ומסר 7 אסיסטים.

ג'ארד קנינגהאם שחקן באיירן מינכן. GettyImages
קנינגהאם במשחק ענק/GettyImages

רג'יו אמיליה - זניט סנט פטרסבורג 99:105

הקבוצה האיטלקית, שהייתה בבית המוקדם עם הפועל ירושלים, הצליחה להבטיח את מקומה בין ארבע הגדולות ותפגוש את קובאן החזקה בקרב על הגמר, כשהרוסים יהיו כמובן אלה שייהנו מיתרון הביתיות. כריס רייט, אקס הפועל חולון, סיפק משחק ענק אצל המנצחת עם 25 נקודות (9 מ-13 מהשדה), 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חטיפות, ג'וליאן רייט קלע 21 והוסיף 5 ריבאונדים, אמדאו דלה ואלה קלע 20 וג'יילן ריינולדס קלע 10 וקלט 6 כדורים חוזרים. את המפסידה הוליך יבגני וורונוב עם 23 נקודות, קייל קוריץ' קלע 19 למרות יום רע מחוץ לקשת (2 מ-10) והוסיף 7 ריבאונדים, מרקו סימונוביץ' תרם 15, שיין ליווינגסטון קלע 15 ו-5 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully