וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "רוצה להיות איתכם במדינה הנפלאה שלכם"

כדורגלן העבר הברזילאי, שיגיע לישראל כאורח של חברת הייניקן, פרסם סרטון לקידום יחסי הציבור של הגעתו ואמר: "שלום חברים מישראל, אני רוצה לומר לכם שאני מאוד שמח על ההזמנה"

יח"צ - חד פעמי

בחודש יוני קצת לפני גביע העולם יגיע לישראל ליאונל מסי עם נבחרת ארגנטינה, אך עוד לפני כן יגיע לביקור של יומיים באפריל עוד כוכב אגדי לשעבר של ברצלונה - רונאלדיניו הגדול. הכוכב הברזילאי יגיע לקראת משחקי ליגת האלופות, כחלק מקמפיין שיווקי של "היינקן", נותנת החסות הראשית של ליגת האלופות מזה 13 שנים ויוזמת הפעילות השיווקית תחת השם "דרמה בסלון", במהלכה ינחת בארץ אחד מכוכבי הכדורגל האהובים והפופולאריים ביותר בעולם.

הערב צילם הברזילאי סרטון בו אמר: "שלום חברים מישראל, אני רוצה לומר לכם שאני מאוד שמח על ההזמנה. בקרוב אני רוצה להיות איתכם במדינה הנפלאה שלכם". הברזילאי יגיע לביקור בן 48 שעות בארץ, כאשר במהלך שהייתו יגיע כוכב הכדורגל לביתו של אחד מצופי ליגת האלופות, על מנת להעניק לו ולחבריו חווית צפייה דרמטית ובלתי נשכחת של ערב ליגת האלופות.

רונאלדיניו החל את הקריירה האירופית בפריז סן ז'רמן, בה שיחק בעונות 2001-2003 ממנה עבר ברעש גדול לאימפרייה הקטלונית של ברצלונה בה כיכב 5 עונות מלאות קסם, במהלכן זכה בשתי אליפויות ופעם אחת בליגת האלופות בשנת 2005/6. בתקופה הזאת זכה רונאלדיניו פעמיים רצופות בתואר כדורגלן השנה בעולם בשנים 2004 ו-2005. בעונת 2008 הוא סיים דרכו בברצלונה ועבר לשחק במילאן האיטלקית במשך 3 עונות ומשם חזר למולדתו. בינואר האחרון הכריז רונאלדיניו על פרישתו מהמשחק בגיל 37.

רונאלדיניו, כדורגלן ברזילאי. צילום: יחסי ציבור,
רונאלדיניו/צילום: יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully