וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: יון צ'ונג טייל לרבע הגמר עם 1:6, 3:6 מול פאבלו קואבס

הקוריאני בן ה-21 נזקק לעשר נקודות משחק לפני שהכריע את האורוגוואי, אבל הצליח להשיג את הכרטיס לשמונת הגדולים ועשוי לפגוש את רוג'ר פדרר בשלב הבא, אם זה ינצח את ז'רמי שארדי

ספורט 1

בווידאו: המשחק בו נובאק דג'וקוביץ' הודח מהטורניר

טורניר אינדיאן וולס היוקרתי מסבב המאסטרס של ה-ATP בגברים והפרמייר בנשים נמשך הערב (רביעי) עם עוד משחקים מסקרנים.

הראשון שהצליח לעלות לרבע הגמר בגברים הוא יון צ'ונג. הקוריאני בן ה-21, שמדורג 26 בעולם והצליח לפתוח את העונה נהדר כשהגיע לרבע גמר אליפות אוסטרליה, ניצח 1:6, 3:6 את פאבלו קואבס (34 בעולם) בתוך שעה ועוד 18 דקות. ברבע הגמר ישחק הקוריאני הצעיר נגד המנצח בין רוג'ר פדרר לז'רמי שארדי במה שיכולה להיות הנקמה שלו בפדרר על חצי הגמר במלבורן בו נאלץ לפרוש בשל יבלות ברגליים. היה נראה שצ'ונג בדרך לניצחון קל בהרבה, אבל במצב של 0:5 הוא לא הצליח לנצל שבע נקודות משחק, הפסיד שלושה משחקונים ברציפות וכמעט נקלע לצרה כשלא הצליח לנצל שתי נקודות משחק נוספות, אבל בסופו של דבר הצליח לנצל את העשירית בדרך לרבע הגמר.

מי שהצטרף אל צ'ונג ברבע הגמר הוא בורנה צ'וריץ', גם הוא בן 21. המדורג 49 בעולם נזקק לשעתיים ועוד 11 דקות על מנת לנצח 2:6, 7:6 (6), 4:6 את טיילור פריץ האמריקאי (74). הוא מחכה בשלב הבא למנצח בין פאבלו קרניו בוסטה (11 בטורניר) לקווין אנדרסון (7).

פיליפ קולשרייבר הפך לגרמני הראשון ברבע גמר אינדיאן וולס מאז טומי האס ב-2008. האס, אגב, הוא מנהל התחרות היום. קולי, המדורג 37 בעולם, שהפתיע את מארין צ'יליץ' בסיבוב השלישי, ניצח 4:6, 6:7 (1) את פייר הוגו הרבר הצרפתי (93) בתוך שעה ועוד 29 דקות. קולשרייבר דייק באחוזים מדהימים בהגשות הראשונות (79%) וזכה ב-74% מהנקודות מאחורי ההגשה הראשונה. קולשרייבר ישחק ברבע הגמר נגד המנצח במפגש בין חואן מרטין דל פוטרו לליאו מאייר.

יון צ'ונג טניסאי קוריאני. GettyImages
יון צ'ונג עם ניצחון קל/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • יון צ'ונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully