וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו קיבל הצעה מהפועל כפר סבא, מתלבט בינה לבין הנוער של מכבי חיפה

14.3.2018 / 18:56

המדורגת חמישית בליגה הלאומית עדיין לא נפרדה מריימונדס ז'וטאוטאס, אך מוכנה להחתים את בלם העבר על חוזה לעונה וחצי. בנאדו ביקש זמן למחשבה, שכן יש לו הצעה גם מקבוצת נעוריו

ספורט 1

אריק בנאדו קיבל הצעה לאמן את הפועל כפר סבא ומתלבט כעת בינה לבין קבוצת הנוער של מכבי חיפה. המדורגת חמישית בליגה הלאומית עדיין לא נפרדה מריימונדס ז'וטאוטאס, אך בעקבות שלושת ההפסדים הרצופים והעובדה שאפילו המקום בפלייאוף העליון כבר בסכנה, נערכת לשינוי והגישה לבנאדו הצעה לשנה וחצי.

המאמן ביקש מהבעלים יצחק שום לחשוב על כך, שכן הוא מחזיק עדיין גם בהצעה לשוב ולהדריך את הנוער של מכבי חיפה. בשבוע שעבר דיווחנו כי בנאדו קיבל מהמנכ"ל אסף בן דב הצעה נמוכה וכרגע ישנם פערים בין הצדדים. הסיבה למגעים עמו היא פשוטה: על פי גורמים במועדון, גוסטבו בוקולי מעדיף לחזור בעונה הבאה לתפקיד הסקאוט ולא להמשיך כמאמן.

עוד בנושא
ליגה לאומית: הפועל תל אביב ניצחה את רמת השרון, חדרה במקום השני
מה אנחנו יודעים על שטרן חלובה, אחד המועמדים לתפקיד יו"ר ההתאחדות
איציק קורנפיין: "נעשתה אליי פנייה, ברור שביכולתי לתרום לכדורגל כיו"ר ההתאחדות"

מאמן הפועל רמת גן אריק בנאדו. קובי אליהו
צריך לקבל החלטה. בנאדו/קובי אליהו

בנאדו בן ה-44 עבד העונה בליגה הלאומית לראשונה בקריירה שלו, אך נפרד מהפועל רמת גן כבר בחודש אוקטובר ומאז לא אימן. את קריירת האימון החל בלם העבר כעוזר של אלישע לוי במכבי חיפה, לאחר מכן אימן את הנוער ומשם המשיך לשנה וחצי בקבוצה הבוגרת. בפברואר 2015 התמנה לעוזרו של אלי גוטמן בנבחרת ישראל ובחלוף שלושה חודשים קיבל את תפקיד מאמן הנבחרת הצעירה, אותה עזב אחרי שנה לטובת בני יהודה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully