וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון ראמזי: "אסור להוריד את הרגל מהגז מול מילאן, נשחק כאילו עדיין 0:0"

קשר ארסנל דרוך למשחק הגומלין מול האיטלקים (ה', 22:05, ספורט 2) בשמינית הגמר הליגה האירופית אליו מגיעים התותחנים ביתרון שני שערים. זלצבורג של מונס דאבור תנסה להשלים הפתעה מול דורטמונד (22:05, ספורט 3)

שחקני ארסנל חוגגים, הנריך מחיטריאן. רויטרס
יחגגו שוב? שחקני ארסנל/רויטרס

משחקי הגומלין בשלב שמינית גמר הליגה האירופית ייערכו מחר (חמישי) כשעל הפרק שורה של הכרעות מעניינות. ארסנל תנסה להשלים את המלאכה בלונדון מול מילאן אחרי 0:2 במשחק החוץ בארץ המגף. זלצבורג של מונאס דאבור תארח את בורוסיה דורטמונד עם יתרון 1:2 מהמשחק הראשון.

ארסנל - מילאן (22:05, ספורט 2)

התותחנים שספגו המון ביקורת על היכולת שהפגינו בחודש האחרון מגיעים למפגש הגומלין עם יתרון של שני שערים ממשחק החוץ במילאנו. גם הניצחון 0:3 על ווטפורד בתחילת השבוע לבטח שיפר את מצב הרוח בשורות הקבוצה של ארסן ונגר. "אסור לנו להוריד את הרגל מהגז מול מילאן, נתייחס למשחק הזה כאילו זה עדיין 0:0", סיכם את התחושות הקשר ארון רמזי. מנגד, מילאן שנמצאת בתקופה מצוינת בליגה (ארבעה ניצחונות רצופים) הגיעה ללונדון בניסיון לתקן את הרושם מהמשחק הראשון. הקטור ביירין ונאצ'ו מונריאל בספק למשחק אצל התותחנים. אנדרה סילבה שכבש בתוספת הזמן את שער הניצחון נגד גנואה בליגה צפוי לפתוח בהתקפה של ג'נארו גאטוסו.

אנדרה סילבה שחקן מילאן חוגג. GettyImages
יבקיע גם בלונדון? אנדרה סילבה/GettyImages

לוקומוטיב מוסקבה - אתלטיקו מדריד (18:00, ספורט 1)

הקולצ'ונרוס מתייצבים במוסקבה הקפואה כדי להשלים את המשימה אחרי 0:3 במשחק הראשון במדריד. גם מוליכת הליגה הרוסית יודעת שיהיה קשה מאוד לחולל מהפך, מה גם ששני הכוכבים הגדולים של "לוקו", ג'פרסון פרפאן וארי ייעדרו בשל פציעות.

אתלטיק בילבאו - מארסיי (20:00, ספורט 2)

הקבוצה הבאסקית, שלא מצליחה להתרומם מהחלק התחתון בטבלת הליגה הספרדית, תנסה למחוק פיגור של 3:1 מהמשחק הראשון בצרפת. הקשר ראול גרסיה ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. מארסיי מצידה לא הצליחה לנצח בששת המשחקים האחרונים שלה על אדמת ספרד.

רד בול זלצבורג - בורוסיה דורטמונד (22:05, ספורט 3)

הקבוצה האוסטרית של מונס דאבור תנסה להשלים את ההפתעה אחרי ניצחון החוץ 1:2 בשבוע שעבר. עם זאת ניצחון הליגה הדרמטי 2:3 על פרנקפורט בתחילת השבוע נוטע בדורטמונד תקווה לחולל מהפך. אנדריי ירמולנקו ושינג'י קגאווה הפצועים ימשיכו להיעדר בשורות הדקבוצה הגרמנית.

שחקן צסק"א מוסקבה ביברס נאתכו, שחקן ליון ז'רמי מורל. AP
משימה קשה בצרפת. נאתכו/AP

ליון - צסק"א מוסקסה (22:05, ספורט 5)

ביברס נאתכו צפוי כהרגלו לפתוח בקישור האחורי של האדומים שינסו למחוק פיגור של 1:0 מהמשחק הראשון בבית. נאביל פאקיר שוב צפוי להיעדר בשורות ליון. עם זאת ברוסיה שוררת פסימיות בנוגע לסיכויים של צסק"א לחולל הפתעה על אדמת צרפת.

במשחקים נוספים:

דינאמו קייב - לאציו (20:00, ספורט 1, 2:2 במשחק הראשון)
זניט סנט פטרסבורג - ר.ב. לייפציג (20:00, ספורט 5, 1:2 לליפציג במשחק הראשון)
פלזן - ספורטינג לסבון (20:00, 0:2 לספורטינג במשחק הראשון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully