וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון זכתה בגביע המדינה בכדוריד

האדומים הובילו לאורך כל המשחק מול היריבה העירונית וזכתה בגביע ה-16 בתולדותיה והשני בשלוש השנים האחרונות. מכבי ראשון לציון המאוכזבת תנסה לזכות באליפות

קפטן הפועל ראשון לציון אבישי סמולר עם גביע המדינה. ברני ארדוב
תמיד מתוק. סמולר מניף/ברני ארדוב

בפעם ה-11 בהיסטוריה נפגשו הערב (שלישי) הפועל ראשון לציון ומכבי ראשון לציון בגמר גביע המדינה בכדוריד. מי שהצליחה לזכות בתואר הנחשק היא הפועל עם 25:27 במשחק בו הובילה לכל אורכו ובסופו של דבר ניצחה בצדק. זו הפעם ה-16 שהפועל ראשון לציון זוכה בגביע המדינה והשנייה בשלוש השנים האחרונות. מכבי תנסה להתנחם עם זכייה באליפות.

* מוקדם יותר נערך גמר הגביע לנשים. מכבי ארזים רמת גן זכתה בתואר בפעם הראשונה מאז 1989. ארזים עשתה את זה עם 21:23 מול בנות הרצליה. שיר וקרט, אקסית הרצליה והיום כוכבת ארזים, כבשה 11 שערים ונבחרה למצטיינת.

לואיספה ריינה שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
לואיספה ריינה/ברני ארדוב

מהלך המשחק

הפועל ראשון לציון פתחה טוב יותר כשערן צרפתי ואבישי סמולר כובשים ומובילים אותה ל-7:10. מכבי צימקה עד 11:12 עם שער של עמית סטלמן. בסופו של דבר זה 13:15 להפועל במחצית אחרי שער של יותם טל.

המחצית השנייה נפתחה דומה מאוד לראשונה כשהפועל כל הזמן שומרת על פער די קטן, אבל עקבי. שער של אבישי סמולר קבע 18:21 אדום. איבן קראבצ'יץ' נפצע ונאלץ להתפנות מהמגרש. המשחק נמשך באותה תבנית ובסופו זה 25:27 אדום.

כבשו להפועל ראשל"צ: נובאק בוסקוביץ' 7, יוסיפ שנדריק 5, יובל גררה 4, אבישי סמולר, דניאל שקלים ועוז חממי 3 כ"א, ערן צרפתי 2, יותם טל 1. פדז'ה דיאנוביץ' עצר 12 זריקות ובלט בדקות האחרונות.

כבשו למכבי ראשל"צ: איוון קראצ'יץ' 6, ולדי קופמן 5, רם טורקניץ 4, לואיספה ריינה חימנז ובר מסורי 3 כ"א, עמית סטלמן 2, יוני רוזנטל ודניאל פרידמן 1 כ"א. יוליאן סטראט סיים עם 6 עצירות, אלדר שיקלושי עם 5 וריסטנוביץ', שעלה כשוער שלישי, סיים ללא עצירות בדקות שהיה על הפרקט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים עם גביע המדינה. ברני ארדוב
שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים עם גביע המדינה/ברני ארדוב
מאמן הפועל ראשון לציון עידן מימון. ברני ארדוב
עוד גביע לארון. מיימון/ברני ארדוב
יותם טל שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
יותם טל חוגג/ברני ארדוב
דושקו צ'יליצה שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
דושקו צ'יליצ'ה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully