וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של פאוק התנצל על ההתפרצות עם האקדח: "לא איימתי על אף אחד"

איבן סאבידי פרסם הודעת התנצלות בעקבות התפרצותו לדשא במשחק מול א.א.ק. אתונה: "לא היתה לי זכות לעלות על הדשא. רק רציתי להגן על חייהם של עשרות אלפי אוהדי פאוק שהיו בסכנה"

צילום מסך

הבעלים של פאוק סלוניקי איבן סאבידי התנצל על התנהגותו במהלך המשחק מול א.א.ק. אתונה. סאבידי פרץ לכר הדשא עם אקדח ועל פי העדויות איים על שופט המשחק ועל שחקני א.א.ק. סאבידי התפרץ לכר הדשא לאחר ששער לזכותה של פאוק נפסל במצב של 0:0 והמשחק הופסק ולא חודש.

בהודעת ההתנצלות שפורסמה באתר הרשמי של המועדון כתב סאבידי: "אני רוצה להתנצל בפני אוהדי פאוק ובפני אנשי הכדורגל ביוון בכלל. אני מצטער על מה שקרה ולא הייתה לי זכות לעלות לדשא. התגובה האמוציונלית שלי נבעה מאווירה שלילית השוררת לאחרונה בכדורגל היווני ומן האירועים שהתרחשו במהלך המשחק מול א.א.ק".

סאבידי המשיך וכתב: "המטרה היחידה שלי הייתה להגן על חייהם של עשרות אלפי אוהדי פאוק. תאמינו לי, לא התכוונתי להתערב בפעולות של הקבוצה היריבה ולא איימתי על שופטים. לצערי, אני, משפחתי ועמיתים שלי כולנו הפכנו לבני ערובה של מנהלים גרועים (בכדורגל היווני). אני נאבק ואמשיך להיאבק למען כדורגל הוגן ושיפוט ראוי בכל משחקי הליגה".

במקביל הרשויות ביוון ממשיכות לבחון נקיטת צעדים נגד סאבידי בשל האירועים.

איבן סאבידי בעלים של פאוק סלוניקי פורץ למגרש עם אקדח. רויטרס
נימה התנצלותית. סאבידי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully