וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשימה של ברק בכר לשחקנים: לערוך ניתוח וידאו מקצועי של עצמם

13.3.2018 / 9:58

האלופה יצאה למחנה האימון בנחשולים והשחקנים מאוד אהבו את המטלה הלא שגרתית של המאמן: "האווירה טובה, יש הרגשה של שינוי". מיגל ויטור עדיין לא החליט אם לעבור ניתוח בברך

ספורט 1

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, ביקש משחקני הקבוצה לערוך ניתוח וידאו מקצועי של המשחק האחרון (0:2 על בני סכנין) ובנוסף הטיל על כל אחד משימה: לערוך ניתוח והסבר מקצועי בנוגע ליכולת שלו. בכר ידוע בניסיונות שלו לעורר את שחקניו באמצעות חידושים מנטליים והשחקנים מאוד אהבו את המטלות שהם קיבלו ממנו.

עוד כשאימן את עירוני קרית שמונה, בכר נהג לנקוט בצעדים דומים וכך קורה גם במחנה האימון המקוצר של הקבוצה בנחשולים. "המטרה של הימים האלה הם גיבוש מקצועי, אבל גם מנטלי וחברתי", העיד שחקן בקבוצה, "במשך תקופה ארוכה הייתה אווירה פחות טובה ועכשיו יש הרגשה של שינוי".

למרות הפציעות הרבות, כמעט כל השחקנים הגיעו לנחשולים, כשהנעדר היחיד הוא מיגל ויטור. על פי הבדיקות שעבר, הפורטוגלי לא סובל מקרעים ברצועות או במיניסקוס, אבל הוא בכל זאת ייעדר תקופה ארוכה. ויטור למעשה משחק עם קרע ברצועה בצולבת הקדמית (אחרי שלא עבר ניתוח) והוא יצטרך להחליט אם גם הפעם הוא רוצה להסתפק בטיפולים לחיזוק הברך, הוא לעבור ניתוח לשחזור הרצועה. הבלם יתייעץ עם הרופא של בנפיקה ועם הצוות של האלופה הישראלית ויקבל החלטה לאחר מכן.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע הודיעה: "אין עדות לפגיעה ברצועות או במיניסקוס של מיגל ויטור"
באר שבע תארח את בני יהודה ביום ראשון

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
הלהיב את השחקנים. בכר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully