וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה: "אין עדות לפגיעה ברצועות או במיניסקוס של מיגל ויטור"

11.3.2018 / 15:43

האלופה בישרה כי מצבו של הבלם הפורטוגלי לא חמור כפי שחששו לאחר שנפצע במהלך ה-0:2 מול בני סכנין וירד בדמעות. הבדיקה של מיכאל אוחנה תקינה, יצטרף למחנה האימונים בנחשולים

ספורט 1

הפועל באר שבע הודיעה היום (ראשון) כי מצבו של מיגל ויטור לא חמור כפי שחששו בהתחלה. האלופה בישרה כי אצל הבלם הפורטוגלי, שנפצע אתמול, אין עדות לפגיעה במיניסקוס או ברצועות. כמו כן, הודיעו בבאר שבע כי ויטור נחבל בברכו ועל המשך הטיפול יוחלט בימים הקרובים בהתאם להתקדמותו.

צריך לציין שברצועה הצולבת הקדמית של ויטור קיים קרע רציני ממילא והשחקן, שהחליט לא לעבור ניתוח, עשה חיזוקים בברך כדי לאפשר לו לשחק במצב הקיים. לפי גורם בקבוצה, הצילום הראה שהמצב הנוכחי לאחר הפציעה של אתמול לא השתנה מבחינת הרצועות עצמן וכעת יצטרך הבלם בשיתוף המועדון להחליט אם להיכנס לטיפולים לחיזוק הברך או לפעול בצורה אחרת. ויטור צפוי להתייעץ גם עם רופאים שהוא מכיר בפורטוגל.

כזכור, הבלם ירד אתמול מהמגרש כשהוא ממרר בבכי וחבריו העידו שהוא נראה שבור. "מיגל נראה עצוב", העיד שחקן, "זה קשה מאוד לעבור את זה שוב. היינו כולם בהלם שזה קרה". כבר כאשר הפורטוגלי נפצע ונשכב על כר הדשא השחקנים שמסביבו היו בהלם. דן איינבינדר שם ידיים על הראש מיד ואלה שהיו סמוכים לוויטור סיפרו שהמבט על פניו העיד שמדובר בפציעה חמורה.

הפועל באר שבע תקיים בהמשך השבוע מחנה אימונים, אליו יצטרף גם מיכאל אוחנה, לאחר שבדיקת ה-MRI שנערכה לו הייתה תקינה והוא רשאי לשוב להתאמן מחר. ברק בכר החליט על קיום מחנה קצר בן שלושה ימים השבוע לקראת הפלייאוף, בו הוא מתכנן בעיקר לעבוד על הצד המנטלי. המחנה יהיה בכפר הנופש נחשולים שליד חיפה, כאשר האימונים ייערכו בחוף הים ובמגרש של הקיבוץ השכן מעגן מיכאל. גם השחקנים שנמצאים בספק ייצאו למחנה כשהמטרה היא גם לגבש את השחקנים ביחד אחרי ימים לא פשוטים.

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע לאחר פציעתו. יוסי ציפקיס
מצבו לא חמור כפי שחששו בהתחלה. מיגל ויטור/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully