וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: היורש של פול התמנון והמחליפים שפשוט קפאו על הספסל

אכילס החתול החירש מונה רשמית לתפקיד החיה שחוזה את התוצאות במונדיאל בזכות הצלחותיו בגביע הקונפדרציות, מאמן לוקומוטיב הסביר מדוע לא השתמש בספסל שלו באוראל במינוס 10 מעלות. וגם: סערת הזקן של מוחמד סלאח, ורוברטו מאנצ'יני עובר את הגבול

ספורט 1

בווידאו: צפו בתקציר ה-0:2 של לוקומוטיב מוסקבה באוראל

לוקומוטיב מוסקבה המשיכה אמש את הדהירה שלה במקום הראשון בליגה הרוסית לאחר ניצחון 0:2 על אוראל (התקציר - בווידאו למעלה). המשחק נערך בתנאים קשים כשהטמפרטורות במגרש הגיעו למינוס 10 מעלות. המאמן הוותיק של "לוקו" יורי סיומין סיפר בסיום כי נמנע מלבצע חילופים עד הדקה ה-84 בשל התנאים באצטדיון. "שחקני הספסל שלי פשוט קפאו", אמר סיומין בסיום, "אי אפשר היה להכניס אותם למשחק במצב כזה והם היו צריכים חימום ארוך במיוחד. אי אפשר לשחק כדורגל בתנאים כאלו. אף אחד לא מרוויח מזה".

ככה נראה הדשא באיצטדיון של אוראל

חברים, אם האינטרנט לא עובד לכם, זה כנראה כי התסרוקת החדשה של מרואן פלאיני שברה אותו

וכמובן שהפוטושופים לא איחרו להגיע

מאנצ'יני עובר את הגבול

רוברטו מאנצ'יני עובר תקופה מקצועית לא קלה כשזניט סנט פטרסבורג תחת הדרכתו התדרדרה עד למקום החמישי בליגה הרוסית. נראה שהאיטלקי לקח קשה את הביקורות הקשות נגדו אחרת קשה להסביר למה בחר להיכנס לעימות מילולי חריף עם אוהד מן השורה. האוהד, איגור זלפוחין, תקף השבוע בחריפות את מנצ'יני בפוסט בטוויטר והציע לו בסיום הפוסט "ללכת להז...". להפתעת רבים מאנצ'יני בחר להגיב לדברים וצייץ בחזרה "אתה ואחותך". זלפוחין אמר לאחר התקרית לכלי תקשורת ברוסיה: "לא ציפיתי בכלל שהוא יגיב לי. אני רק רוצה להגיד לו שאין לי אחות".

רוברטו מאנצ'יני מאמן אינטר. AP
איבד את זה. רוברטו מאנצ'יני/AP

סלאח יוריד את ה-"זקן של הטרוריסט"?

מצרים גועשת ביממה האחרונה, בעקבות טור דעה שפורסם במדור הספורט של העיתון הממשלתי "אל אהראם", ובו קרא העיתונאי סלאח מונטאסר למוחמד סלאח "לגלח את הזקן שלו, ששם אותו בשורה אחת עם קיצוניים וטרוריסטים". הטור זכה לאינספור תגובות נזעמות של קוראים שטענו ששיער הפנים של כוכב ליברפול לא נתון בידי המדינה, וכעת נותר לגלות האם סלאח ייענה לקריאה.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. GettyImages
התגלחו על הזקן שלו? מוחמד סלאח/GettyImages

בנעליים של פול התמנון

בעוד שלושה חודשים ייצא לדרך המונדיאל ברוסיה, ולמקרה שדאגתם, החיה האומללה התורנית שתנוצל כדי לשמש כנביאת התוצאת מראש כבר נבחרה. מדובר בחתול חירש בשם אכילס, שמתגורר במוזיאון בסנט פטרסבורג, וקיבל את המינוי בזכות ההימורים המוצלחים שלו על תוצאות גביע הקונפדרציות בקיץ הקודם.

לארי נאנס ג'וניור התעלם מילד שביקש ממנו חתימה, והתנחם בהרבה אהבה מקווין לאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully