וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי: דודי סלע ינסה לעלות לראשונה לשמינית גמר בטורניר מאסטרס

הישראלי בן ה-32, המדורג 97 בעולם, יפגוש את חברו הטוב ובן גילו מרכוס בגדאטיס בסיבוב השלישי באינדיאן וולס במטרה לעשות משהו שטרם הצליח לעשות בקריירה. צפו בתקציר הניצחון מול קייל אדמונד

ספורט 1

דודי סלע ינסה לעלות מחר (שלישי, עדיין לא ידוע באיזו שעה) לשמינית גמר בטורניר מהסבב היוקרתי ביותר של ה-ATP, המאסטרס 1,000. הישראלי בן ה-32, שמדורג 97 בעולם, הצליח להפתיע בסיבוב השני באינדיאן וולס את קייל אדמונד (24), ששיחק לראשונה מאז שהגיע להישג הגדול בקריירה שלו עם חצי הגמר באליפות אוסטרליה לפני חודשיים ועכשיו ינסה להמשיך בטורניר. סלע, שנכנס אל הטורניר כלאקי לוזר אחרי שהפסיד בסיבוב המוקדמום האחרון 6:0, 6:3 לאיבן קינג האמריקאי, יפגוש בסיבוב השלישי את אחד החברים הטובים שלו בסבב, אם לא הטוב ביותר, מרכוס בגדאטיס הקפריסאי בן גילו, שמדורג היום 102 בעולם.

השניים גדלו ביחד והתאמנו ביחד באקדמיה בצרפת בנעוריהם וגם שיחקו במשך השנים הרבה אחד מול השני בתחרויות הנוער. ב-2006 כשבגדאטיס רשם את ההישג הגדול ביותר בקריירה שלו ועלה עד לגמר אליפות אוסטרליה, הוא הזכיר את סלע כחבר הטוב ביותר שלו. בגדאטיס, שנחשב לאחד הטניסאים הפחות יציבים בסבב, ניצח את סלע בשני המפגשים ביניהם בטורנירי ATP, אבל הישראלי היה זה שיצא עם ידו על העליונה במפגש היחיד שנערך ביניהם בצ'לנג'ר בשנה שעברה. המנצח במפגש הזה יפגוש בשמינית הגמר את המנצח במפגש בין מילוש ראוניץ' המתקמבק לז'ואאו סוזה הפורטוגלי, שהצליח להדיח את סשה זברב בסיבוב הראשון.

דודי סלע טניסאי ישראלי. GettyImages
חולם על שמינית גמר לראשונה בטורניר מאסטרס. סלע/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully