וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ברנד הולרבאך פוטר מהמבורג, מאמן קבוצת הנוער יחליף אותו

הצפוניים נפרדו ממאמן שני העונה אחרי שהקבוצה לא ניצחה בשבעה משחקים מאז שהוא מונה לתפקיד והובסה 6:0 על ידי באיירן מינכן בשבת. כריסטיאן טיץ מונה במקומו וינסה להציל את המולדת

ספורט 1

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של הולרבאך

זה כבר לא קרה מזמן. המבורג הודיעה היום (שני) על פיטורי מאמנה ברנד הולרבאך, תחתיו לא הצליחה הקבוצה לנצח אפילו פעם אחת מאז שמונה כמחליפו של מרכוס גיזדול. הצפוניים, שנמצאים בדרך הבטוחה אל הירידה הראשונה בתולדותיהם עם 18 נקודות במקום ה-17 והלפני אחרון, מינו כמחליף את כריסטיאן טיץ, מאמן קבוצת הנוער של המועדון. יושב הראש החדש של HSV פרנק וטשטיין הודיע למאמן על פיטוריו בצהריים.

"ניתחנו ודנו בהפסד 6:0 לבאיירן מינכן בשבת", אמר וטשטיין, "החלטנו שכחלק מהמאבק שלנו נגד הירידה, אנחנו חייבים לעשות מעשה". וטשטיין, שבעצמו מונה לתפקיד רק בשבוע שעבר, הוסיף: "הולרבאך לא התלונן והתנהג בצורה מופתית. בשורה התחתונה הקבצוה לא השתפרה בכלל תחתיו ולא השגנו את התוצאות שקיווינו להשיג". מאז מינויו של הולרבאך חלפו שבעה משחקים, במהלכם לא הצליחה המבורג לנצח בכלל.

המבורג היא הקבוצה היחידה מבין המייסדות של הבונדסליגה ב-1963 שמעולם לא ירדה אל ליגת המשנה, אבל עכשיו - אחרי 13 משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון - נראה שהיא בדרך הבטוחה לשם. בשבת הקרובה מחכה לה מפגש עם הרטה ברלין. טיץ יהיה המאמן השלישי העונה וה-18 בעשר השנים האחרונות במועדון שנמצא במשבר חריף בשנים האחרונות.

ברנד הולרבאך מאמן המבורג. GettyImages
עוד אחד נפרד. הולרבאך/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • המבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully