וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בגמר הגביע בכדוריד: הדרבי של ראשון לציון, בפעם ה-11

כל אחת ניצחה חמש פעמים את יריבתה במעמד הגמר, אך בשני המפגשים האחרונים הייתה זו הפועל ראשון לציון שחגגה. סער פרנקל, מאמן מכבי: "רוצה להאמין שברגע האמת נדע להתפוצץ" (ג', 19:45, ספורט 5)

אבישי סמולר, עידן מימון, סער פרנקל, יואב נאמן לקראת גמר גביע המדינה כדוריד. עמית שיסל, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
מוכנים לחגיגה. אבישי סמולר ועידן מימון בצד האדום, סער פרנקל ויואב נאמן בצד הצהוב/אתר רשמי, עמית שיסל, איגוד הכדוריד

בפעם ה-11 בהיסטוריה, גמר גביע המדינה בכדוריד יפגיש מחר (שלישי, 19:45, ספורט 5) בין שתי הקבוצות של ראשון לציון. שני הגמרים האחרונים הסתיימו בניצחונות של הפועל ראשון לציון (27:29 ו-30:31) וכעת מכבי ראשון לציון תנסה לעשות זאת בפעם הראשונה בדרייב אין ולשבור את השוויון במשחקי הדרבי בגמר (חמישה ניצחונות לכל אחת עד כה).

עידן מימון, מאמן הפועל ראשון לציון, אמר במסיבת העיתונאים לקראת הגמר: "אנחנו שמחים מאוד להגיע בפעם הרביעית לגמר שנערך פה. מחכים ליום הזה, זה יום חג לכדוריד הישראלי. זה גם הסופר קלאסיקו שלנו, וברור לנו שזה משימה מאוד קשה. אנחנו לא מסתכלים על מה שהיה עד עכשיו, אלא נטו על 60 הדקות הקרובות של מחר. תהיה מולנו קבוצה עם הרבה כלים, והיא עדיין לא מימשה את הפוטנציאל שלה העונה. אנחנו מתכוננים לזה ברצינות, ויודעים שגם לנו יש מה לתת, הוכחנו את זה השנה. ברור שבמשחק אחד הכל פתוח, יחסי הכוחות שווים בעיני, ומי שתרצה יותר, תילחם יותר, תהיה בעלת יותר משמעת טקטית, היא זו שתנצח".

סער פרנקל, מאמן מכבי ראשון לציון שכבר זכה בשני גביעי מדינה, אבל כמאמן הפועל: "אנחנו שמחים מאוד להיות פה גם היום כמו לפני שבועיים בחצי הגמר, ומקווים לשמוח גם מחר. זה לא יהיה פשוט, אנחנו מול קבוצה שמגיעה במומנטום טוב, עם מאמן מצוין, שחקנים נהדרים ודברים מתחברים להם כל הזמן. אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ובסגל שלנו, ביום נתון אפשר לעשות את הכי טוב שלנו. המטרה היא לזכות בגביע, ואני רוצה להאמין שברגע האמת נדע להתפוצץ ולהוציא מעצמנו את היכולת הכי טובה כדי להשיג את המטרה".

הפועל ראשון לציון הניפה עד כה 15 גביעים, וכאמור שליש מהם הושגו בגמרים מול היריבה העירונית. מכבי ראשון לציון, מצדה, זכתה 11 פעמים בגביע המדינה. פחות מ-200 כרטיסים נותרו לגמר, כשלפניו ייערך גמר הגביע לנשים, בו תפגוש הדאבליסטית בנות הרצליה את מוליכת הליגה מכבי ארזים רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully