וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "קראתי ציטוטים עליי מצד המאמן הגרוע בתולדות הפרמיירליג"

מאמן מנצ'סטר יונייטד סגר חשבון עם מאמן פאלאס לשעבר פרנק דה בור, שביקר את התנהלותו מול רשפורד: "אם הוא היה משחק אצלו, הוא היה לומד איך להפסיד". בשלישי מחכה סביליה (21:45, ספ' 5)

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים13/03/2018
מנצ'סטר יונייטד
  • לוקאקו (84)
2:1
  • (74) ידר
  • (78) ידר
סביליה
ספורט 1

    מנצ'סטר יונייטד תארח מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5) את סביליה לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. המשחק הראשון ברמון סאנצ'ס פיחואן הוליד 0:0 חלש ומשעמם במיוחד ועכשיו השדים האדומים יזדקקו לניצחון כדי לעלות לרבע הגמר, בעוד תיקו עם שערים וכמובן ניצחון של קבוצת החוץ ישלח את האנדלוסים לשמונה הגדולות. במקרה של 0:0 נוסף, ההתמודדות תלך להארכה ובמידת הצורך גם לדו קרב פנדלים.

    מנצ'סטר יונייטד מגיעה מעודדת מאוד אחרי שניצחה בשבת 1:2 את ליברפול למרות מחצית שנייה בה בעיקר התבנקרה. סביליה, מנגד, מגיעה אחרי שהפסידה 2:0 לוולנסיה בשבת ואיבדה כל סיכוי אמיתי לסיים בין ארבע הראשונות בספרד כדי לזכות בכרטיס לליגת האלופות גם בעונה הבאה. פול פוגבה חזר לאימונים אחרי פציעה שמנעה ממנו לשחק מול ליברפול, אבל ז'וזה מוריניו הודה שעדיין לא ברור לו האם הקשר הצרפתי יוכל לשחק נגד סביליה, גם אנתוני מרסיאל בספק למשחק. מרכוס רוחו, פיל ג'ונס, דיילי בלינד, אנדר הררה וכמובן גם זלאטן איברהימוביץ' ייעדרו. בסביליה יקוו שחסוס נבאס, שבספק, ישחק.

    ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
    מוריניו במסיבת העיתונאים/רויטרס

    מוריניו ניצל את מסיבת העיתונאים לקראת סביליה על מנת לסגור חשבון עם פרנק דה בור. ההולנדי החמיא למרכוס רשפורד אחרי הצמד של האנגלי הצעיר מול ליברפול בשבת, אבל אמר שחבל שהוא משחק אצל מוריניו. הפורטוגלי השיב: "קראתי ציטוטים של המאמן הגרוע ביותר בהיסטוריה של הפרמיירליג, פרנק דה בור - שבעה משחקים, שבעה הפסדים, אפס שערים. הוא אמר שזה לא טוב שלמרכוס רשפורד יש מאמן כמוני כי בשבילי הדבר הכי חשוב הוא לנצח. אם פרנק היה המאמן שלו, הוא היה לומד איך להפסיד כי הוא הפסיד בכל משחק". על המשחק עצמו אמר מוריניו: "זה משחק קשה מאוד, אנחנו משחקים נגד קבוצה שלא הפסידה נגד ליברפול לא בבית ולא בחוץ. הם כבשו נגד ליברפול, עשו תיקו בליברפול. אני אומר ליברפול כי היא דוגמה לקבוצה טובה מאוד, דוגמה טובה לאצטדיון חשוב ומסורת גדולה. סביליה קבוצה טובה מאוד והתוצאה של המשחק הראשון משאירה הכול פתוח".

    מי שעוד הגיע למסיבת העיתונאים הוא מייקל קאריק, שאישר שזו העונה האחרונה שלו, ואמר: "הבנתי שלא אשחק בכל כך הרבה משחקים, אבל התאמנתי קשה כדי לנסות להישאר כשיר. רציתי לסיים את הקריירה בתנאים שלי. מגיע שלב בו הגוף שלך אומר לך שהגיע הזמן להפסיד. זה המקום בו אני נמצא כרגע".

    הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully