וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא - שחטאר דונייצק: "אסור לנו לחשוב ש-45 דקות יספיקו לנו"

הג'אלורוסי יארחו את האוקראינים בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות אחרי ההפסד 2:1 במשחק הראשון. די פרנצ'סקו: "המטרה שלנו היא רק לעלות שלב". פלורנצי: "משחק גדול למועדון" (ג', 21:45, 5+)

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים13/03/2018
רומא
  • דזקו (52)
0:1
    שחטאר דונייצק
    ספורט 1

    בווידאו: תקציר משחק הליגה האחרון של רומא

      שלושה שבועות אחרי ה-1:2 באוקראינה, תשחק מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5) שחטאר דונייצק בחוץ מול רומא במסגרת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות. הג'אלורוסי זקוקים לניצחון 0:1 כשבמקרה שינצחו 1:2 המשחק ייכנס להארכה ואפילו לדו קרב פנדלים במקרה הצורך. כל ניצחון בהפרש של שני שערים ומעלה יעלה את רומא לרבע הגמר בעוד תיקו או ניצחון של שחטאר דונייצק כמובן יעלה אותה לרבע הגמר.

      רומא לא הגיעה לרבע גמר ליגת האלופות כבר עשור והפסידה בכל חמשת המשחקים האחרונים שלה בשמינית. שחטאר, מנגד, לא מציגה מאזן מרשים יותר ובפעמיים האחרונות ששיחקה בחוץ בשמינית הגמר היא הובסה עם יחס שערים של 10:0. רומא מגיעה אחרי שניצחה רק פעמיים בשבעת משחקי הבית האחרונים שלה בכל המסגרות (שני ניצחונות, תיקו וארבעה הפסדים). שחטאר הפסידה בשניים משלושת משחקי החוץ שלה בליגת האלופות העונה. שחטאר הפסידה בשבעה מעשרת המשחקים האחרונים שלה באיטליה (ניצחון אחד, שתי תוצאות תיקו ושבעה הפסדים), הניצחון היחיד היה נגד לא אחרת מאשר רומא. אדין דז'קו, שכבש העונה שלושה שערים בליגת האלופות, לא שיחק בסוף השבוע כיוון שקיבל מנוחה לקראת המשחק והוא צפוי להיות רענן ומוכן.

      sheen-shitof

      פתרון טבעי

      גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

      בשיתוף גברא
      אוזביו די פרנצ'סקו מאמן ססואולו. GettyImages
      די פרנצ'סקו/GettyImages

      אל מסיבת העיתונאים של רומא הגיע המאמן אוזביו די פרנצ'סקו ואלסנדרו פלורנצי. די פרנצ'סקו אמר: "לכל אחד מאיתנו יש מטרה אחת והיא לעלות שלב. אנחנו יכולים לעשות את זה רק אם נעבוד ביחד. אם דז'קו בכושר, הוא יכול לעשות דברים יוצאי דפון ולכבוש שערים וגם להכין שערים לאחרים כמו שעשה במשחק הראשון. אנחנו לא יכולים לשחק במחשבה ש-45 זה מספיק. כמובן שאנחנו פוגשים יריבה חזקה מאוד, אבל אנחנו רוצים לעלות שלב ולא נעשה את זה אם נשחק רק מחצית אחת כמו במשחק הראשון. אני רוצה לראות המשכיות בקבוצה שלי. גם נעלה, אני רוצה שנשמור על כושר ואיזון. עשינו כמה טעויות לא רק מבחינה אינדיבידואלית אלא גם כקבוצה במשחק הראשון ואסור לנו לעשות את זה שוב".

      פלורנצי הוסיף: "ברור שזה משחק גדול בשביל השחקנים ובשביל המועדון. אנחנו יכולים לעלות לרבע הגמר בפעם הרביעית של המועדון בסך הכול. אנחנו חייבים לשחק את הכדורגל שלנו. אנחנו צריכים להכתיב את קצב המשחק ואם נעלה ליתרון, אסור שנחשוב כאילו כבר עשינו את העבודה אלא להמשיך הלאה עד הסוף".

      הרכבי הקבוצות

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully