וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלן רייס ג'וניור: "טריפל דאבל? המטרה שלי היא רק לנצח את המשחק"

12.3.2018 / 9:59

הכוכב הגדול של הפועל חולון היה קרוב להישג נאה נגד נס ציונה: "זה היה אחד המשחקים האלה שהרגשתי שאני חם מההתחלה". קורי וולדן רחוק כשבועיים מחזרה לפעילות מלאה

one

הפועל חולון המשיכה במסע המרשים שלה העונה בליגת העל, ושמרה על המקום הראשון בטבלה עם ניצחון 15 ב-17 המחזורים אחרונים כשגברה אמש (ראשון) 87:92 על עירוני נס ציונה בחוץ. הקבוצה של דן שמיר קיבלה משחק יוצא מן הכלל מהכוכב הגדול של הליגה, גלן רייס ג'וניור שהתפוצץ מהשנייה הראשונה וסיים עם 32 נקודות, 11 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, מרחק אסיסט בודד מטריפל דאבל ראשון העונה בליגה. אגב, לרייס ג'וניור היו גם 8 איבודי כדור.

שחקני הפועל חולון גלן רייס ג'וניור, גיא פניני, ג'ו אלכסנדר. מגד גוזני
ממשיכים לנצח. פניני ואלכסנדר/מגד גוזני

"זה היה אחד המשחקים האלה שהרגשתי שאני חם מההתחלה", סיפר רייס ג'וניור לוואלה! ספורט בסיום המשחק, "כשניסו להביא עזרה הצלחתי למצוא את החברים שלי לקבוצה לסלים קלים. שיחקנו מול קבוצה שהיא אגרסיבית מאוד, קבוצה שנלחמת, ומנסה ללכת לחטיפות, ולדעתי ניצלנו את זה די טוב. טריפל דאבל? גם אם הייתי יודע שאני קרוב לזה לא הייתי משחק בשביל זה, המטרה שלי פה היא רק לנצח את המשחק".

חולון תיכנס כעת לצמד משחקים ביתיים מול מכבי תל אביב והפועל ירושלים, כשבמועדון מספרים על התעניינות גדולה מאוד בכרטיסים למשחקים, כשבנוסף הוציאו הסגולים מיני מנוי עד לסיום העונה. "מכבי קבוצה טובה מאוד גם כן, אנחנו צריכים לבוא באותה גישה ולנסות להשיג עוד ניצחון לקראת הפלייאוף", אמר רייס ג'וניור על הרצון של מכבי תל אביב לנקום בקבוצתו על ההפסד בגמר הגביע מהחודש שעבר.

כיוון מעודד נוסף מצידה של חולון מגיע מקורי וולדן. הגארד שנפצע בחודש ינואר בברכו וקרע את המיניסקוס רחוק כשבועיים מחזרה לפעילות לדבריו. בחולון מעוניינים להחזירו לאט ובהדרגה לעניינים כך שיוכל לעזור לקבוצה ברגעי ההכרעה של העונה, וההערכות הן שהוא עשוי לעלות לראשונה על הפרקט כבר במשחק הנועל את הסיבוב השני בנהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully