וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס עשוי להישאר בקרית שמונה גם אם היא לא תזכה בגביע

12.3.2018 / 9:45

הבעלים שרצקי עדיין לא החליט לגבי המאמן, אך בסביבתו טענו שהוא עשוי להישאר אם הקבוצה תסיים את הליגה בצורה טובה. מחמאות לזועבי ונחמיאס, רק הצעה גבוהה תוביל למו"מ על האסלביינק

ספורט 1

שמחה גדולה נרשמה בעירוני קרית שמונה אחרי הניצחון החלק אמש (ראשון) 0:3 על הפועל עכו. בקרית שמונה לא היו מרוצים מהיכולת אך הסתפקו בכך שסוף סוף הקבוצה ניצלה מצבי הבקעה. בקרית שמונה מסמנים כאמור בעיקר את גביע המדינה כמטרה, אך במועדון הבהירו לשחקנים שעד הגביע הם חייבים לא להוריד רגל מהגז ולעבוד קשה כדי להגיע בשיא הכושר למשחק מול בית"ר ירושלים בתחילת אפריל. "אי אפשר לזלזל בליגה ואז להגיע לגביע ולשנות פאזה", קבע שחקן בקבוצה, "הצורך להמשיך במומנטום זה צורך חשוב מאוד עבורנו".

חיים סילבס מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
יישאר בעונה הבאה? חיים סילבס/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה היו מלאים במחמאות למהדי זועבי ולעידן נחמיאס ומאמינים שבנו שלד צעיר טוב שיוכל בשנים הקרובות להחזיר את קרית שמונה לצמרת. גם סמואל בראון שקיבל אתמול דקות ראשונות ועומר לקאו זוכים להערכה רבה בקרב אנשי המועדון. הבעלים איזי שרצקי לא קיבל עדיין החלטה לגבי חיים סילבס בנוגע לעונה הבאה אך בסביבתו אמרו שגם אם הקבוצה לא תזכה בגביע, אבל תעשה סוף עונה מוצלח ותסיים במקום השביעי סילבס עשוי להישאר. המאמן משוכנע שבנה שלד לעתיד והבהיר זאת גם לשרצקי.

בעניין אחר, בקרית שמונה מבינים שנייג'ל האסיילנבק יזכה להצעות רבות בסוף העונה. כפי שפרסמנו בהפועל באר שבע סימנו אותו כמועמד לחיזוק בעונה הבאה כשגם קבוצות גדולות אחרות לוטשות עיניים לכיוונו. שרצקי מעוניין שהשחקן יישאר בקבוצה ורק הצעה גבוהה משמעותית תוביל למשא ומתן. אגב, גם שכרו של ההולנדי גבוה מאוד בקרית שמונה ומועדון גדול שירצה לרכוש אותו יצטרך לקחת בחשבון את העובדה הזו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully