וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "היינו רשלניים בחצי השני בהרבה דברים"

11.3.2018 / 22:54

מאמן הפועל חולון יודע איך קבוצתו הסתבכה בנס ציונה למרות יתרון 17 במחצית השנייה. זילברשטיין: "היינו ליד המשחק כמעט לכל אורכו". דקוואן קוק: "אנחנו יכולים רק לנסות להקשות על גלן רייס"

one

"היו לנו דקות טובות, ממש טובות, בחצי הראשון, ששיחקנו כמו שצריך ובחצי השני היינו רשלניים בהרבה דברים", סיכם דן שמיר את המשחק, "נס ציונה מבחינה מנטאלית כל משחק שלהם זה מלחמה, הם מקשים עליך ופיזיים, הם מקום ראשון בליגה באיבודים של היריבות ויש להם עכשיו הרבה כישרון לדעתי, אפשר לצפות שהם יעשו משחקים קשים עלינו, היינו צריכים לעשות דברים יותר טובים ומדויקים בחצי השני".

על העובדה שלקח לו לא מעט זמן לחזור לחמישייה שהריצה אותו ליתרון במחצית הראשונה אמר שמיר: "יש לנו איזה רוטציה מסודרת במצב שאנחנו נמצאים, אנחנו בריצה די טובה ומנצחים משחקים ולכן יש עניין של לבוא וכל הזמן להתאים את עצמך לסיטואציות, אבל יש רוטציה מסודרת, חמישייה שנכנסת וסדר חילופים, קוראים לזה מדיניות חילופים אצל הקודמים. שמרנו בהרבה דקות לא רע, אבל נתנו להם לא מעט נקודות קלות שהחזירו אותם למשחק". שמיר הוסיף על ההתאקלמות של טי ג'יי קליין: "לשחקן כמוהו יש איזושהי התאקלמות מתבקשת מכל המבחינות, הסברתי את זה בעבר על שחקני שנה ראשונה. הדברים האלה לוקחים זמן, אבל אם מסתכלים על ההתאקלמות שלו היא טובה מאוד, הוא נותן לנו הרבה אנרגיה, הוא שלט בריבאונד, הוא שחקן של סיסטם שעושה הרבה דברים, שמח שהוא מתחבר הוא עוזר לנו מאוד".

בצד המפסיד, בנס ציונה הרגישו כי יכלו להמשיך את רצף הניצחונות שהחלו נגד הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, אך נפלו ברבע האחרון, "אנחנו היינו ליד המשחק כמעט לכל אורכו", אמר מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין, "כל פעם שהיה לנו טיפה מומנטום, ועשינו דברים טובים אז עשינו כמה טעויות ברצף. דיברנו שנגד הקבוצות ברמה הזו אסור לנו לתת להם מומנטומים ארוכים מדי, והיה להם אחד כזה ברבע השני ששם אותנו במצב שלרדוף אחריהם כל הזמן. יצאנו מאוד מהשטף ההתקפי שאפיין אותנו בשני המשחקים האחרונים, יותר מדי מהר הלכנו לפעולות אישיות, בדקות שהיינו טובים ושיחקנו בשטף שלנו, וזה פגע בנו".

מאמן הפועל חולון דן שמיר עם עוזרו עופר רון. מגד גוזני
עוד שבוע בפסגה. דן שמיר ועוזרו עופר רון/מגד גוזני

על המשך הדרך אמר המאמן הכתום: "אני מאוד בטוח בקבוצה, הקבוצה היא קבוצה טובה מאוד, יש לה יכולות טובות והיא מאוד מגוונת עכשיו. היא יכולה להציע הרבה דברים לליגה. שם המשחק שלנו הוא עקביות עכשיו, והבנה שכל משחק הוא סופר חשוב להמשך, ככה הליגה בנויה עכשיו. חוץ משלוש קבוצות בליגה כל היתר נלחמות על הכל, כל שבוע צריך לבוא ממוקד כדי לצבור רצפים של ניצחונות".

דקוואן קוק, שקלע 16 נקודות לנס ציונה סיכם והתייחס גם להצגה של גלן רייס: "הם שיחקו יותר אגרסיבי מאיתנו, ולא הצלחנו לקלוע זריקות. קשה לשחק נגד גלן רייס, הוא סקורר, הדבר שאתה צריך לעשות זה להקשות עליו, הוא לא יחטיא כל זריקה, אנחנו מנסים רק להקשות עליו כמה שיותר. גלן משחק אגרסיבי, וכשהוא משחק ככה הוא מקבל שריקות. חולון קבוצה הגנתית טובה, והם נכנסו לנו לראש. אנחנו צריכים ללכת משחק אחרי משחק, הדבר הכי חשוב זה לא להסתכל רחוק מדי לעבר הפלייאוף, אלא להשתפר משחק אחרי משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully