וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: דודי סלע הדהים את קייל אדמונד, נובאק דג'וקוביץ' הודח

הישראלי הפתיע את המדורג 24 עם 4:6, 4:6 ועלה בפעם השלישית בקריירה לשמינית הגמר. הסרבי אכזב ונכנע 7:6 (3), 4:6, 6:1 לטארו דניאל היפני (109). פדרר התגבר על דלבוניס

דודי סלע טניסאי ישראלי. GettyImages
ניצחון נפלא. סלע/GettyImages

הישג מרשים מאוד לדודי סלע. הישראלי הוותיק, שמדורג במקום ה-97 בעולם, הצליח לנצח הערב (ראשון) 4:6, 4:6 את קייל אדמונד (24 בעולם ו-21 בטורניר) ולעלות לשמינית גמר טורניר המאסטרס 1,000 באינדיאן וולס. סלע, שהובס 6:0, 6:3 על ידי איבן קינג האמריקאי המדורג 200 בעולם בסיבוב המוקדמות האחרון ונכנס לטורניר כלאקי לוזר, עלה לסיבוב השלישי בטורניר מאסטרס לראשונה מאז מרץ 2010, אז גם עשה את זה באינדיאן וולס אחרי שניצח את ראדק סטפאנק בסיבוב השני. בסך הכול זו הפעם השלישית בקריירה של סלע שהוא מגיע לסיבוב השלישי בטורניר מאסטרס כשהפעם הראשונה הייתה במיאמי ב-2008.

אדמונד פתח את השנה הנוכחית נהדר והגיע עד לחצי הגמר באליפות אוסטרליה, אלא שלאחר מכן סבל מפציעה שהשביתה אותו והמשחק מול סלע היה בעצם הראשון שלו מאז ההפסד למארין צ'יליץ' במלבורן. בסיבוב הבא מחכה לדודי סלע המנצח במשחק בין שניים מהחברים הכי טובים שלו בסבב, דייגו שוורצמן הארגנטינאי (14 בטורניר) ומרכוס בגדאטיס. סלע כבר הבטיח לעצמו לפחות 47 אלף דולר ו-45 נקודות דירוג.

סלע פתח את המשחק לא טוב ונקלע לפיגור 3:1 ו-40:15, אבל הצליח להציל את שתי נקודות השבירה ומשם הוא נראה כמו שחקן חדש, הצליח לשבור את אדמונד פעמיים עד תוך המערכה וסגר אותה עם 4:6. גם את המערכה השנייה הוא פתח לא מרוכז כל כך ונשבר כבר במשחקון הראשון, אבל הגיב בשבירה מיידית. השניים החזיקו בהגשות שלהם עד שסלע הצליח להרים הילוך במשחקון העשירי, לשבור ולהשיג ניצחון גדול.

* ההפתעה של היום הגיעה מכיוונו של המדורג ראשון בעולם לשעבר נובאק דג'וקוביץ' (10), ששוב נראה רחוק מאוד משיאו והפסיד 7:6 (3), 4:6, 1:6 לטארו דניאל היפני, המדורג 109 בעולם. הסרבי, שזכה בטורניר חמש פעמים בעבר, ינסה להתאושש ולחזור לעצמו לפני הרולאן גארוס, שייפתח בפריס עוד כחודשיים וחצי.

* משחקו של רוג'ר פדרר נמשך הלילה, ואפשר לשוויצרי (1) לנצח את פדריקו דלבוניס הארגנטינאי (67 בעולם) 3:6, 6:7 (6) ולהעפיל לסיבוב השלישי.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
מה יהיה? דג'וקוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully