וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם הביסה 1:4 את בורנמות', ארסנל חגגה 0:3 על ווטפורד

הספרס התאוששו מההדחה מהצ'מפיונס וטיפסו למקום השלישי בפרמיירליג. עלי (35), סון יונג-מין (62, 87) ואורייה (91) כבשו. קיין נפצע והוחלף. מוסטפי (8), אובמיאנג (59) ומחיטריאן (77) הרשיתו לזכות התותחנים

ספורט 1

המחזור ה-30 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים של הקבוצות הצפון לונדוניות. טוטנהאם השיגה ניצחון ליגה שלישי רצוף, 1:4 בחוץ את בורנמות'. ארסנל הצליחה לנצח 0:3 את ווטפורד בדרבי הקטן של לונדון.

דלה עלי שחקן טוטנהאם. רויטרס
התכבד בשער הראשון. דלה עלי/רויטרס

בורנמות' - טוטנהאם 1:4

צפו בתקציר המשחק

הספרס שמו מאחור את ההדחה מליגת האלופות אחרי העקיצה של יובנטוס והשיגו ניצחון ליגה שלישי רצוף על חשבונה של קבוצת מרכז הטבלה.בעקבות הניצחון טוטנהאם טיפסה למקום השלישי בטבלה על חשבונה של ליברפול. הרגע המדאיג מבחינת הספרס הגיע הדקה ה-34 כשהארי קיין נפצע והוחלף על ידי אריק לאמלה כשמצבו של החלוץ עדיין לא ברור.

בורנמות' הייתה זו שעלתה ליתרון כבר בדקה השביעית כשג'וניור סטניסלאס השתלט על כדור רחוב בתוך רחבת היריבה הלונדונית והכניע בבעיטה חזקה את הוגו לוריס. טוטנהאם הגיבה בדקה ה-35: סרג' אורייה העלה רוחב לתוך רחבת בורנמות', ההגנה והשוער אסמיר בגוביץ' חלמו ודלה אלי כבש מקרוב את השוויון. בדקה ה-62 עלי כבר היה בתפקיד המבשל: הקשר הפעלתן שלח כדור לעברו של סון יונג-מין שהתמקם היטב מול השער והמשיך מהאוויר פנימה - 1:2. בדקה ה-87 הקוריאני נשלח לעימות קליל של אחד על אחד מול השוער והשלים צמד אישי בדרך ל-1:3. סון יונג-מין לוהט עם חמישה שערים בשלושה משחקים בכל המסגרות. סרג' אורייה היה זה שקבע תוצאת הסיום בתופסת הזמן וטוטנהאם חגגה 1:4 מרשים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
אובמיאנג חוגג/רויטרס

ארסנל - ווטפורד 0:3

לעיני יציעים ריקים במיוחד באצטדיון האמירויות הצליחו התותחנים להשיג ניצחון ליגה ראשון אחרי שלושה הפסדים ברציפות וארבעה בחמשת המחזורים האחרונים. לא ברור אם כמות הקהל האומללה שנכחה באצטדיון היא תוצאה של מחאת אוהדים נגד ארסן ונגר או שמא מדובר באדישות נוכח התוצאות הרעות של הקבוצה, אבל מה שברור הוא שנפל דבר אצל אוהדי ארסנל שלראשונה זה שנים לא ממלאים את האצטדיון במשחק בית. אם במשחק הקודם מול מנצ'סטר סיטי עוד האשימו את מזג האוויר הסוער ואת יום חמישי הלא נוח, הפעם יהיה להם קשה למצוא תירוצים.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה השמינית. מסוט אוזיל הגביה כדור חופשי משמאל לבן ארצו שקודראן מוסטפי, שנגח נגד כיוון התנועה של השוער וקבע 0:1. מרגע זה ווטפורד השתלטה לחלוטין על המשחק והייתה טובה בהרבה מיריבתה, אבל לא הצליחה לתרגם את היתרון האיכותי ליתרון בלוח התוצאות ונענשה. בדקה ה-59 הכניס הנריך מחיטריאן כדור עומק לפייר אמריק אובמיאנג, שעבר את אורסטיס קארנזיס ובעט פנימה את ה-0:2. שתי דקות חלפו והאורחת קיבלה פנדל אחרי עבירה של איינזלי מייטלנד ניילס ברחבה. טרוי דיני בעט רע לאמצע השער ופטר צ'ך הדף. זה הפנדל הראשון שהשוער הצ'כי הדועך מצליח להדוף מאז הגיע לארסנל ואחרי 15 בעיטות שנבעטו כבר לעבר השער שלו. כמו כן זו הפעם הראשונה שצ'ך הודף פנדל מאז פברואר 2011, אז כמובן עשה את זה כשוער צ'לסי. בנוסף, הוא שמר על רשת נקייה בפעם ה-200 בקריירה שלו בליגה. בדקה ה-77 הצליחה ארסנל לכבוש את השלישי כשהפעם אובמיאנג מבשל למחיטריאן, שקבע 0:3 עם בעיטה מקצה הרחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully