וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: ראחים סטרלינג עשוי לחזור מול סטוק סיטי

החלוץ האנגלי, שנעדר מהמשחקים האחרונים בשל פציעה בשריר הירך האחורי, חזר לאימונים וצפוי להיות בסגל. גווארדיולה: "כרגע האלופה היא עדיין צ'לסי, אנחנו עוד לא אלופים" (ב', 22:00, ספ' 1)

ספורט 1

בווידאו: תקציר ה-0:1 של מנצ'סטר סיטי מול צ'לסי מהמחזור שעבר

האלופה שבדרך מנצ'סטר סיטי תארח מחר (שני, 22:00, ספורט 1) את סטוק סיטי למשחק שינעל את המחזור ה-30 בפרמיירליג. הקבוצה של פפ גווארדיולה מגיעה אל המשחק כשהיא עם פער של 13 נקודות ממנצ'סטר יונייטד השנייה כשבקופה נותרו לשדים האדומים עוד 24 נקודות בלבד. כמו כן, הסיטיזנס מגיעים עם חמישה ניצחונות בששת המחזורים האחרונים בעוד סטוק סיטי לא ניצחה בחמשת משחקי הליגה ונמצאת במקום ה-19 ממנו יורדים לצ'מפיונשיפ בתום העונה.

ראחים סטרלינג שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יחזור? סטרלינג/רויטרס

סיטי רחוקה ארבעה ניצחונות בלבד מהבטחת האליפות ומגיעה אחרי הפסד 2:1 לפ.צ. באזל בליגת האלופות. "המרחק בינינו למקום השני הוא לא נורמלי ביחס לעובדה שאנחנו בתחילת מרץ", הודה פפ גווארדיולה, "כמו שאמרתי כבר, זה כמעט גמור. אבל אנחנו עדיין לא אלופים, האלופה היא עדיין צ'לסי. אנחנו צריכים להשיג את הנקודות שלנו מוקדם ככל הניתן כדי לנצל את ההזדמנות שלנו. אני יודע שכולם רוצים לצפות לסיטואציה ולדעת מראש מה יקירה, כולם חושבים שכבר זכינו באליפות. אבל הדוגמה הטובה ניתנה במשחק האחרון שלנו כשאף אחד לא חשב שנפסיד לבאזל ובכל זאת הפסדנו להם. אנחנו צריכים להירגע, להישאר שקטים ולחשוב על סטוק סיטי".

סטוק סיטי תיאלץ להסתדר ללא מאמה בירם דיוף הפצוע. מי שעשויים לחזור אצלה הם קווין וימר וסאידו בראהינו. אצל מנצ'סטר סיטי דויד סילבה צפוי לחזור אחרי שהחמיץ את המשחק מול באזל בשל סיבות אישיות. ראחים סטרלינג ופרננדיניו ינסו לחזור אחרי שנטלו חלק באימונים בעקבות פציעות בשריר הירך האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully