וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "מבטיח שנישאר בליגה, אין בפלייאוף התחתון קבוצה יותר טובה מאיתנו"

11.3.2018 / 8:10

על אף המצב הקשה בתחתית, מאמן הפועל אשקלון מאמין בסיכויי ההישרדות של קבוצתו בליגה הבכירה. במועדון מקווים כי דובב גבאי ודויד מנגה יחזרו בזמן למשחקי הפלייאוף התחתון

ספורט 1

בווידאו: תקציר משחקה של הפועל אשקלון נגד מכבי חיפה

הפועל אשקלון השיגה נקודה אחת בלבד מהמשחק הביתי אמש (שבת) נגד מכבי חיפה, אבל לאחר רצף של שמונה הפסדים רצופים התחושה בסיום הייתה של חזרה לחיים.
שחקן בקבוצה אמר: "היינו צריכים להרגיש שאנחנו עדיין מסוגלים לעשות את זה והמשחק הזה נתן לנו את זה. זה לא יהיה פשוט אבל לפחות מרגישים שיש סיכוי, מה גם שהרבה שחקנים פצועים יחזרו בפלייאוף".

טל איילה הפתיע שחזר אתמול לסגל לאחר תקופה קצרה יחסית של שיקום בעקבות קרע ברצועה הצולבת. במועדון אמרו כי אם לא המצב של הקבוצה ייתכן והחזרה שלו הייתה נדחית לפלייאוף. במועדון מקווים כי בפלייאוף יחזרו לסגל דובב גבאי, דויד מנגה ואייל משומר הפצועים.

מסאי דגו אמר בסיום: "אני קצת מאוכזב אבל לא רוצה להיות חזיר. הייתה הרגשה שאפשר להרוג את המשחק הזה כי מכבי חיפה הייתה בלחץ אבל עצרנו את רצף ההפסדים ובמצב שלנו זה לא פחות חשוב".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי חיפה סיימה ב-0:0 בחוץ נגד הפועל אשקלון
פרד רוטן: "היה חסר המגע האחרון". נמנע עימות בין אוהדים לשחקנים

מסאי דגו, מאמן הפועל אשקלון. קובי אליהו
"מאמין שנביא לקהל נחת בסוף העונה". מסאי דגו/קובי אליהו

על החילוף של רודי חדד אמר: "רודי זה שחקן שאני מאוד מאוד אוהב. הוא היה טוב מאוד. האנרגיות והדינאמיות שלו היו בירידה והייתי צריך מישהו שייתן אנרגיות אחרות. כל השבוע עבדנו מול השער, שחקנים מנסים לעשות הכל, גם זגורי הגיע למצב או שניים וזה לא נכנס. אני לא אאשים שחקנים שלא כובשים, היה חשוב שנעצור את הספיגות, אני מאמין שהגולים יגיעו בפלייאוף התחתון, מה גם ששחקני התקפה יחזרו. סער בנבנישתי שיחק כחלוץ ועשה באלגן למכבי חיפה, גם זגורי עשה עבודה. אין לנו בקאדר יותר מדי שחקנים ופציעות גורמות לבעיות כאלה אבל לא נבכה, נלך עם מה שיש לנו. אני מבטיח שנישאר בליגה, אני לא חושב שבפלייאוף התחתון יש קבוצה יותר טובה מאיתנו, ככה אני רואה וככה אני מחדיר לשחקנים, אנחנו קבוצה טובה ששחקנים יחזרו מהפציעות הכל יהיה בסדר".

במחזור הבא תפגוש אשקלון את קרית שמונה בחוץ. דגו ממשיך להיות אופטימי: "משחק חוץ מאוד קשה, צריכים לבוא ולקחת נקודות. נבוא לנצח ולעשות את זה, אין הרבה ברירות. הקהל איתנו, באו אתמול הרבה אוהדים ואני גאה בהם, הם נתנו לנו גב לאורך כל המשחק ואני מקווה שנחזיר להם כבר נגד קרית שמונה. אני מאמין שנביא להם נחת בסוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully