וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד מודאגת מהפציעות של עוסמאן והוד, הארדן לא מוטרד מההפסד

סגנית האלופה איבדה את שני הפורוורדים שלה בהפסד לקליפרס ונותרה ללא גבוהים בכלל, טיירון לו: "זה קשה כשאתה חסר שחקנים". כוכב יוסטון אחרי ההפסד בטורונטו: "לא מרגיש שהפסדנו"

ג'יימס הארדן יוסטון. רויטרס
לא לקח קשה את ההפסד. ג'יימס הארדן/רויטרס

לילה עמוס במיוחד נערך הלילה ב-NBA כאשר שלוש הקבוצות אולי החזקות בליגה, גולדן סטייט, קליבלנד ויוסטון הפסידו. אבל אם לא די בהפסד של הקאבס המקרטעים לקליפרס, הקבוצה של לברון ג'יימס איבדה הלילה גם שני שחקני מפתח ברוטציה המקוצרת שלה ממילא. ג'די עוסמאן הרוקי הטורקי של הקאבס נפצע במפשעה ונטש ברבע השלישי בעוד שרודני הוד הסמול פורוורד הפותח נטש את הפרקט כבר אחרי שבע דקות בשל כאבים בגבו.

"ניסיתי לרוץ והרגשתי את המפשעה שלי. חשתי כאבים ולא הצלחתי לרוץ. כרגע אני הולך וכשאני מרים את הרגל אני מרגיש כאבים", הסביר עוסמאן את הפציעה שלו. כזכור, קליבלנד גם חסרה כבר תקופה ארוכה את קווין לאב האולסטאר שלה וגם את טריסטן תומפסון ומי שניצל את הדלילות בצבע שלה היה דיאנדרה ג'ורדן שפשוט חגג בפנים ללא הפרעה עם 20 נקודות ו-23 ריבאונדים.

טיירון לו התייחס למכת הפציעות ואמר: "הרבה קבוצות פצועות כרגע, זה קשה כשאתה חסר שחקנים. ניסיתי לכפר על כך ולהרחיק אותו (דיאנדרה) מהצבע, אבל זה קשה מאוד".

ג'די עוסמאן קליבלנד. רויטרס
נפצע וצפוי להחמיץ את המשחקים הקרובים. עוסמאן/רויטרס

אבל עם כל הכבוד לקליבלנד וגם גולדן סטייט, ה-משחק של הלילה נערך בטורונטו שם מוליכת המזרח ניצחה את מוליכת המערב יוסטון עם 105:108 מרתק. הראפטורס הנהדרים עצרו את רצף הניצחונות של הרוקטס על 17 אבל ג'יימס הארדן, שקלע 40 במשחק הזה, ממש לא מתרגש.

"אני אפילו לא מרגיש שהפסדנו, שום דבר לא השתנה זה בסך הכול משחק אחד", אמר האיש והזקן בסיום. "הם שיחקו טוב כצפוי, כך שהיה לנו ממש קשה להגן על הבית שלנו", אמר דמאר דרוזן בצד המנצח.

בניגוד להארדן, כריס פול שהחטיא שלשה פנויה לגמרי 14.5 שניות לסיום המשחק, היה מתוסכל מההפסד ואמר: "אני חייב להיות טוב יותר ברגעי ההכרעה. אנחנו לא יכולים להיות תלויים רק בהארדן שיעשה הכול ויקלע את כל הזריקות שהוא קלע. זו הסיבה שאני יותר מתוסכל ממנה".

לשמחתה של יוסטון, גם גולדן סטייט הפסידה כך שהיא עדיין ביתרון חצי משחק עליה בראשון המערב ויש לה יתרון גם בשובר השוויון. טורונטו לעומת זאת מחזיקה ביתרון של 2.5 משחקים על פני בוסטון, היחידה שמסוגלת לאיים עליה בקרב על ראשות המזרח ויתרון הביתיות בפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully