וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: דרושאפקה ודיוויד בלאט העפילו לחצי הגמר, מקל הודח

הטורקים ומאמנם הישראלי גברו 71:78 על בודוצ'נוסט בחוץ, השלימו 0:2 בסדרת רבע הגמר ומחכים למנצחת בין באיירן מינכן לקאזאן. הרכז וגראן קנאריה הובסו 80:59 מול קובאן וסיימו את דרכם

ספורט 1

הישג נהדר לדיוויד בלאט: המאמן הישראלי העפיל הערב (שישי) יחד עם דרושאפקה לחצי גמר היורוקאפ, אחרי 71:78 בחוץ על בודוצ'נוסט המונטנגרית ו-0:2 בסדרת רבע הגמר. כעת ימתינו הטורקים למפגש המכריע בין באיירן מינכן לקאזאן, שייערך ביום רביעי, ואחריו תיקבע יריבתם בחצי הגמר.

דרושאפקה, שניצחה במפגש הראשון 54:57 אחרי קרב חפירות קשוח, השתלטה על המשחק כבר ברבע הראשון והיתרון שלה לא ממש עמד בסכנה לאורך כל שלבי ההתמודדות. סקוטי ווילבקין היה נפלא וסיים עם 22 נקודות באחוזים טובים, ג'ג'ואן ג'ונסון עזר לו עם 12 משלו.

עבור הנציג השני של הכדורסל הישראלי במפעל היה ערב הרבה פחות מוצלח. גל מקל אמנם קלע 11 נקודות באחוזים טובים והוסיף חמישה אסיסטים, אך זה לא עזר לגראן קנאריה שסיימה את דרכה אחרי תבוסה 80:59 ללוקומוטיב קובאן הרוסית. הספרדים קיוו שבבית יוכלו להשיג ניצחון ולגרור את הסדרה למשחק מכריע, אך במחצית השנייה קובאן ברחה בדרך לחצי הגמר. די ג'יי סילי היה חלש מאוד והסתפק בשתי נקודות בלבד.

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
בדרך לתואר אירופי? בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully