וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נושמת לרווחה: "ידענו שמכאן לא תהיה דרך חזרה"

9.3.2018 / 8:09

הצהובים שחררו לא מעט לחץ אחרי הניצחון 81:94 על אנאדולו אפס: "רצינו לשים הכל בצד, השבוע אמרנו שכל אחד צריך להעלות את הרמה". טיוס: "ניצחון גדול". קיין: "ידענו כמה זה חשוב"

שחקני מכבי תל אביב. GettyImages
אפשר לעבור להתרכז בירושלים. שחקני מכבי תל אביב/GettyImages

לא מעט לחץ השתחרר אמש (חמישי), עם ניצחון החוץ 81:94 על אנאדולו אפס במסגרת המחזור ה-25 של היורוליג. הניצחון עצר את כדור השלג, וכעת המאזן של הצהובים באירופה עומד על 12:13.

"היה מאוד חשוב לנו לנצח אתמול", אמרו בקבוצה, "רצינו פשוט לשים הכל בצד ולהשיג את המטרה - ניצחון חוץ ולהמשיך להיאבק על הפלייאוף. הצגנו אחוזים יפים מהשלוש , דיברנו השבוע ביחד ואמרנו שכל אחד צריך להעלות את הרמה שלו ולהתאמץ, שזה הזמן החשוב של העונה ומכאן לא תהיה דרך חזרה. היינו מרוכזים".

הצהובים הציגו מספרים מצוינים של 15 מ-24 מחוץ לקשת ובסיום החמיא נבן ספאחיה לשחקנים: "הם עשו עבודה נהדרת, נלחמו, הראנו הרבה יותר אקטיביות ואנרגיה מאשר בהפסדים. כל משחק חשוב , אנחנו נלחמים על הפלייאוף, זה קשור גם לקבוצות האחרות, אבל נילחם".

גם אלכס טיוס נשמע מרוצה: "זה ניצחון גדול שלנו, כולם שיחקו טוב, הזזנו את הכדור טוב , אנחנו צריכים לשמור על הבית שלנו. זה היה מאוד חשוב לקראת חימקי, רק צריך להמשיך להשתפר ולהשיא מרוכזים".

דיאנדרה קיין סיכם: "ידענו מה מוטל על הכף וכמה המשחק חשוב, שחקנים שיחקו ביחד, אחד למען השני, עצרנו את רצף הפסדים וזה גם היה חשוב. המאמן הכין אותנו למשחק טוב למשחק, נהנה מהניצחון קצת, אבל נתחיל לעבוד כי יש עוד משחקים לא קלים וצריך להתכונן אליהם".

בקבוצה ציינו כי האקס סוני ווימס שקלע 21 נקודות הגיע חדור מוטיבציה למשחק. "הוא רצה , ראו את זה היטב", אמרו במועדון. ביום ראשון תפגוש מכבי תל אביב את הפועל ירושלים בקרב פיקנטי, וכבר היום יחלו בהכנות לקראת המשחק.

עוד בנושא:

נבן ספאחיה: "עשינו להם משהו דומה למה שהם עשו לנו בתל אביב"
יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 81:94 את אנאדולו אפס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully