וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "עשינו להם משהו דומה למה שהם עשו לנו בתל אביב"

8.3.2018 / 21:34

מאמן מכבי תל אביב נשמע מרוצה אחרי ה-81:94 מול אנאדולו אפס ומפגן השלשות המרשים של קבוצתו, שקלעה 15 כאלה: "אני רוצה לברך את השחקנים". מייקל רול: "ניצחון ענק, היינו זקוקים לו"

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב עם ארגין עתמאן מאמן אנאדולו אפס. GettyImages
ספאחיה ועתמאן/GettyImages

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 81:94 את אנאדולו אפס במסגרת המחזור ה-25 של היורוליג. בעקבות הניצחון שיפרו הצהובים את מאזנם ל-12:13 ועשו צעד חשוב לקראת המשך המאבקים על מיקום בפלייאוף וכניסה אליו.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 81:94 את אנאדולו אפס

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה אמר אחרי המשחק: "אני חושב ששיחקנו יותר טוב. קלענו שלשות באחוזים גבוהים. עשינו להם משהו שדומה למה שהם עשו לנו בתל אביב מבחינת השלשות. אני רוצה לברך את השחקנים שלי על משחק טוב ועל הניצחון החשוב".

מייקל רול, שבלט עם 16 נקודות ו-7 אסיסטים, סיכם: "זה ניצחון ענק, היינו זקוקים לו. הפסדנו כמה פעמים ברציפות אז הגענו מפוקסים, ניסינו לנצח את מאבק הכדורים האבודים. יש לנו כל כך הרבה כישרון, כשאנחנו מניעים את הכדור קשה מאוד לעצור אותנו. זה מפתח עבורנו. צריך להתאושש, זו עונה ארוכה וצריך לעשות עוד דחיפה לקראת הפלייאוף".

מנגד, המאמן המפסיד ארגין עתמאן סיכם: "מכבי עדיפים עלינו מבחינה פיזית והיא קלעה הרבה שלשות. ניסינו למצוא את ההתקפה שלנו אבל אריק מקולום החטיא הרבה זריקות קלות. הבעיה היתה בהגנה. פתיחת העונה הקשה משפיעה עלינו ביורוליג. בקיץ נהפוך את אפס לאחת הקבוצות החזקות באירופה, כעת המטרה היא לזכות באליפות בטורקיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully