וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: סלבישה יוקאנוביץ' הוא אחד המועמדים לאמן את צ'לסי

בתקשורת האנגלית טוענים שהסרבי, שמאמן בהצלחה את פולהאם, עשוי לשוב למועדון בו שיחק בעבר ולהיות מחליפו של אנטוניו קונטה בעונה הבאה. אקס מכבי תל אביב נתפס כמאמן התקפי וקשוח

ספורט 1

האם סלבישה יוקאנוביץ' יהיה המאמן הבא של צ'לסי? באנגליה התפרסמו אמש (חמישי) דיווחים מפתיעים מאוד לגבי אקס מכבי תל אביב, שמאמן את פולהאם מהצ'מפיונשיפ מאז 2015, לפיהם הוא אחד המועמדים לתפוס את מקומו של אנטוניו קונטה על הקווים בסטפורד ברידג' בעונה הבאה. המועמד המוביל היה ונותר, על פי 'דיילי מייל', לואיס אנריקה, אבל הסרבי הצליח להרשים את ראשי המועדון בו שיחק בתחילת שנות האלפיים.

פולהאם לא הפסידה בליגה מאז אמצע דצמבר והיא מדורגת במקום הרביעי בליגת המשנה, חמש נקודות מתחת למקום השני וחשוב מכך - שמונה נקודות מהשביעי, כך שהיא נמצאת בעמדת זינוק מצוינת לפחות להעפיל לפלייאוף. המאמן בן ה-49 נתפס כמישהו שיכול לשמור על סדר בחדר ההלבשה ומעדיף לשחק כדורגל התקפי.

מה שעלול לעמוד בין יוקאנוביץ' לבין המשרה היוקרתית הוא העובדה שמעולם לא אימן בפרמיירליג, למרות שהעלה לשם את ווטפורד ב-2015. התחנה הבאה שלו הייתה ישראל, שם אימן את מכבי תל אביב בליגת האלופות ועזב באמצע העונה כדי לאמן את פולהאם.

עוד בנושא

ליגה אירופית: ניצחונות חוץ גדולים לארסנל ולזלצבורג ודאבור
הליגה האירופית: לאציו - דינמו קייב 2:2, לייפציג - זניט 1:2
אבל באיטליה: עשרות אלפים ליוו את דוידה אסטורי בדרכו האחרונה

מאמן פולהאם, סלבישה יוקאנוביץ'. GettyImages
בדרך לג'וב חלומי? יוקאנוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully