וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק ענק לפנרבחצ'ה מול ז'לגיריס, צסק"א מוסקבה מחצה את מלאגה

פנר פיגרה ברוב שלבי המשחק בליטא, אך גברה על שאראס 78:85 בזכות רבע אחרון נפלא. ננדו דה קולו (20 נקודות, 4 מ-5 מחוץ לקשת) הוליך את הרוסים ל-76:101. ניצחון לאולימפיאקוס

שחקן צסק"א מוסקבה סרחיו רודריגס. GettyImages
סרחיו רודריגס מרוצה מאוד/GettyImages

המחזור ה-25 ביורוליג יגיע הערב (שישי) לסיומו עם ארבעה משחקים: צסק"א מוסקבה הביסה 76:101 את מלאגה, פנרבחצ'ה התקשתה אך ניצחה 78:85 את ז'לגיריס בחוץ, אולימפיאקוס גברה 79:87 על באמברג, ברצלונה הביסה 54:88 את הכוכב האדום.

צסק"א מוסקבה - מלאגה 76:101

המוליכה הגאה רשמה ניצחון שמיני ברציפות על מלאגה ועשתה צעד נוסף לעבר הבטחת המקום הראשון בתום העונה הסדירה. הספרדים קיוו להשיג ניצחון שישמור על סיכוייהם להעפיל לפלייאוף, אך לא היו יכולים לתצוגת שלשות של צסק"א (14 מ-25, 56 אחוז). המארחת הובילה לכל אורך המשחק ופתחה פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון, בדרך לניצחון קליל. ננדו דה קולו הוביל אותה עם 20 נקודות (4 מ-5 מחוץ לקשת), וויל קלייברן הוסיף 13 וסרחיו רודריגס 11. נמניה נדוביץ' חזר מפציעה וקלע 15 לאורחים.

ז'לגיריס קובנה - פנרבחצ'ה 85:78

הקבוצה של שרונאס יאסיקבצ'יוס כבר הייתה בדרך לניצחון שני העונה על הטורקים ולדאבל מרשים על אלופת אירופה, אך קאמבק אדיר של פנר ברבע האחרון סידר לה ניצחון תשיעי בעשרת המחזורים האחרונים. הליטאים פתחו נהדר את ההתמודדות ומצאו את עצמם ביתרון של 11 נקודות כבר ברבע הראשון. המגמה נמשכה וברבע השלישי השחקנים של ז'ליקו אוברדוביץ' צימקו לנקודה בלבד, אך ראו את המארחת בורחת שוב. הרבע האחרון כבר היה סיפור אחר לגמרי. פנר החלה לרוץ ועלתה ליתרון ראשון מזה דקות ארוכות, וגם אז לא עצרה בדרך ל-20:33 בעשר הדקות האחרונות. לואיג'י דאטומה קלע 16 למנצחים. 15 של פאוליוס ינקונאס מנגד לא הספיקו.

שחקן פנרבחצ'ה ניקולו מלי, שחקן ז'לגיריס אדגראס אולנובאס. GettyImages
ניצחון גדול לפנר. אולנובאס מול מלי/GettyImages

אולימפיאקוס - באמברג 79:87

היוונים השיגו ניצחון חמישי ברציפות ושמרו על המקום השני בטבלה, אם כי זה לא הלך להם בקלות יתרה מול הקבוצה שהפתיעה אותם בסיבוב הראשון. אחרי פתיחה טובה, האורחים גילו אופי והצליחו לחזור עד לשוויון בהפסקה, אך השחקנים של יאניס ספרופולוס נטלו בחזרה את ההובלה ברבע השלישי. אלא שבכל פעם שהם ברחו ליתרון דו ספרתי, באמברג לחצה על הגז ומנעה מהם לסגור עניין. לצערם של הגרמנים העקשים, זה לא עזר להם להימנע מהפסד. ואסיליס ספאנוליס הוביל עם 17 נקודות, ניקולה מיליוטינוב, ג'מאל מקלין וגיורגיוס פרינטזיס הוסיפו 16 כל אחד.

ברצלונה - הכוכב האדום בלגרד 54:88

במפגש הראשון בין הקבוצות העונה היו ידיים סרביות על העליונה, עם 82:90 בבלגרד, אבל במגרשם הביתי הקטלאנים הגיעו לנקום ויצאו עם ניצחון מוחץ. בארסה החלה לברוח ברבע השני, אותו ניצחה 12:28, ולא ממש הביטה לאחור עד לסיום. תקרית ביזארית נרשמה במחצית הראשונה, כאשר אנטה טומיץ' עלה להטבעה אימתנית וניפץ את הזכוכית של הקרש. ריבאס פאו קלע 18 לבלאוגרנה, פטרי קופונן וטומיץ' הוסיפו 16 כל אחד. טיילור רוצ'סטי הוביל את הסרבים האומללים עם 13 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן אולימפיאקוס גיורגיוס פרינטזיס. GettyImages
אולימפיאקוס השיגה נקמה. פרינטזיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully