וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשערים מגרמניה: באיירן מינכן הביסה, לבנדובסקי הפך למלך השערים של הזרים

החלוץ הפולני כבש שלושער ב-0:6 הקל על המבורג האומללה ועקף את אלבר כשיאן המבקיעים הזרים של המועדון עם 142 שערים. גם ריברי ורובן כבשו. באייר לברקוזן ניצחה 0:2 את גלדבאך

ספורט 1

באיירן מינכן המשיכה את השיוט שלה לעבר האליפות עם 0:6 הערב (שבת) על המבורג האומללה במסגרת המחזור ה-26 בבונדסליגה והיא מקדימה ב-20 נקודות את שאלקה השנייה, שניצחה אמש 0:1 את מיינץ. ניצחונות גם להופנהיים ואוגסבורג. באייר לברקוזן ניצחה 0:2 את בורוסיה מנשנגלדבאך.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
השאיר את ג'ובאני אלבר מאחור. רוברט לבנדובסקי/רויטרס

באיירן מינכן - המבורג 0:6

צפו בתקציר המשחק

אחרי שתי שמיניות, תשיעייה אחת והפרש שערים מבהיל של 33:3 בחמשת הביקורים האחרונים שלה באליאנץ ארנה, המבורג שוב חטפה בראש במינכן. באיירן הובילה 0:3 כבר בדקה ה-19, אבל ריחמה באופן יחסי על יריבתה האומללה ורק הכפילה את ההפרש בדרך לניצחון ה-12 שלה ב-13 משחקי הליגה האחרונים והחזרת היתרון בפסגה ל-20 נקודות.

פרנק ריברי פתח את חגיגת השערים בדקה השמינית כשעבר בקלות את השוער. רוברט לבנדובסקי נגח את השני בדקה ה-12 אחרי הרמה של יוזואה קימיש והשלים צמד בחלוף שבע דקות הודות לאסיסט של דייויד אלאבה. החלוץ הפולני עוד החמיץ פנדל בדקה ה-86, אבל השיג שלושער עם פנדל נוסף בתוספת הזמן והפך למלך השערים הזר של באיירן בכל הזמנים עם 142 כיבושים ב-182 משחקים בכל המסגרות, ובכך חלף על פני ג'ובאני אלבר הברזילאי. אריאן רובן הוסיף טיל בשמאל אל הרשת בדקה ה-55, כשריברי השלים צמד עם מבצע אישי בדקה ה-81 והגיע לארבעה שערי ליגה ב-2018 - יותר מהשלושה שהיו לו בכל 2017. קורנטן טוליסו נאלץ לצאת בגלל פציעה. המבורג בדרך לירידה היסטורית ורחוקה כעת שבע נקודות מחוף מבטחים וגם מהמקום המוליך למבחנים.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
כבר עבר את כמות שערי הליגה מהשנה שעברה. פרנק ריברי/רויטרס

מיינץ - שאלקה 1:0

ניצחון רביעי רציפות לרויאל בלוז, שהבטיחו לעצמם שבוע נוסף במקום השני וחשוב מכך יישארו מעל היריבה המושבעת דורטמונד. זה לא היה קל מול קבוצת התחתית שנלחמת על חייה, אבל שער יוצא מהכלל של דניאל קאליג'ורי (55), שעבר שלושה שחקנים ושחרר בעיטה נפלאה מכ-18 מטר, הספיק כדי להשיג שלוש נקודות. מיינץ, במשחקה ה-400 בבונדסליגה, נעצרה אחרי שלושה משחקים רצופים ללא הפסד ותיאלץ לקוות לאיבוד נקודות של יריבותיה לתחתית.

תקציר: מיינץ - שאלקה 1:0. ספורט 1
מי יעצור את שאלקה?/ספורט 1

באייר לברקוזן - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:2

הקבוצה של הייקו הרליך עם ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים וטיפסה אל המקום השלישי עם 44 נקודות, שתיים מעל המקום החמישי, אבל צריך לציין שגם לבורוסיה דורטמונד וגם לאיינטרכט פרנקפורט חסרים משחקים. השער הראשון הגיע בדקה ה-39. לאון ביילי פרץ יפה מימין והגביה, קווין פולאנד הוריד עם הראש ולוקאס אלאריו המשיך מקרוב פנימה את ה-0:1. אוהדי לברקוזן היו צריכים להמתין לשער השני עד הדקה ה-93 כשאלאריו העביר כדור רוחב משמאל אל יוליאן בראנט, שבעט חזק מתוך הרחבה פנימה את ה-0:2. גלדבאך הידרדרה עד המקום התשיעי וכנראה שלא תהיה באירופה בעונה הבאה.

לוקאס אלאריו שחקן באייר לברקוזן (מימין) חוגג עם צ'ארלס אראנגיס. GettyImages
אלאריו ולברקוזן עם ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים/GettyImages

משחקים נוספים

הופנהיים - וולפסבורג 0:3
להופנהיים: ניקו שולץ (18), סרז' גנאברי (77), ז'וסואה גילאבוגי (80, עצמי)

האנובר - אוגסבורג 3:1
להאנובר: סאליף סאנה (37). לאוגסבורג: מיכאל גרגוריטש (26 ו-83), גויקו קצ'אר (45)

הרטה ברלין - פרייבורג 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully