וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הקהל שלנו הוא הדבר הכי טוב שיש לנו העונה"

8.3.2018 / 16:41

מאמן הפועל באר שבע החמיא לאוהדי הקבוצה לקראת המשחק הביתי נגד בני סכנין בשבת (20:30, ספ' 4). עוד הוסיף: "יש עליות וירידות. יהיה נחמד להתחיל את הפלייאוף במקום הראשון"

ספורט 1

בווידאו: תקציר הניצחון של הפועל באר שבע על עירוני קרית שמונה

אחרי שחזרה לנצח וגברה במחזור הקודם 0:1 על עירוני קרית שמונה, הפועל באר שבע תארח ביום שבת הקרוב את בני סכנין (20:30, שידור בספורט 4) במסגרת המחזור ה-26 של ליגת העל, המחזור שנועל את משחקי העונה הסדירה לפני החלוקה לפלייאוף עליון ותחתון. האלופה, לה 54 נקודות והיא נמצאת במקום הראשון, יודעת שניצחון יבטיח עבורה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה ועשוי לתת לה דחיפה מנטלית לקראת הרגעים הקריטיים של העונה. הקבוצה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם הקבוצה של טל בנין.

מאמן הקבוצה ברק בכר פתח ואמר: "אנחנו משחקים נגד קבוצה שנמצאת בכושר טוב, המאמן הביא להם רוח חדשה. הם קבוצה שתוקפת ולוחצת ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשפר את היכולת ומאמינים שנעשה את זה. נבוא לעשות את העבודה שלנו. אין צורך לדבר החיסורים והפצועים, דיברנו על זה כבר כל השנה. יש סגל מספיק טוב שיכול וצריך לנצח את המשחק הזה. מיכאל אוחנה? הוא עשה בדיקת MRI, הוא פצוע בברך והוא לא מתאמן כרגע".

עוד בנושא:

בן ביטון עבר ועדת משמעת וישוב לאימוני הפועל באר שבע
מועדי המחזור ה-26: מכבי תל אביב בשני, בית"ר בראשון, באר שבע בשבת
הפועל באר שבע שחררה לחץ: "אחרי כל המכות שנחתו עלינו אנחנו עדיין מקום ראשון"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. בני בן סימון
ברק בכר/בני בן סימון

בכר הוסיף: "יש עליות ויש ירידות, אנחנו מודעים לזה. אנחנו עובדים קשה כדי להיראות יותר טוב ואני מקווה שנעשה את זה כבר בעוד יומיים. לא מסתכל על סטטיסטיקות ומה היה בעבר, מסתכל רק על הקבוצה שלי. יהיה נחמד מאוד לנצח ולהתחיל את הפלייאוף העליון במקום הראשון בטבלה. הקהל שלנו זה הדבר הכי טוב שיש השנה. כל משחק הוא בא, מעודד ודוחף גם בתצוגות פחות טובות ויכולת פחות טובה. מי שנראה שנמצא בכושר טוב ומתאים למשחק הזה, ישחק".

דן איינבינדר: "את הניתוחים המקצועיים עושה הצוות המקצועי על הצד הטוב ביותר. אנחנו מנסים ללמוד ולהשתפר אחרי כל משחק. זה הזמן להתרכז קדימה ולהתרכז ביום שבת, זה הדבר הכי חשוב מבחינתנו. אנחנו מכבדים כל יריבה. מנסים להתרכז בעצמנו, זה מה שחשוב. אם נעשה את הדברים שהצוות המקצועי מעביר אלינו ונביא נחישות, אנרגיה ויכולת, הדברים יהיו תלויים בנו. נתרכז משחק אחרי משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully