וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע שחררה לחץ: "אחרי כל המכות שנחתו עלינו אנחנו עדיין מקום ראשון"

5.3.2018 / 8:07

האלופה לא הרשימה אך גירדה שלוש נקודות בקרית שמונה, שחקן: "זה רק מראה עד כמה אנחנו חזקים מנטאלית". בן ביטון מחכה לעונשו וגם: חיימוב סחט מחמאות ומה קרה לדור אלו?

ספורט 1

1. מובילים, למרות הכול

בהפועל באר שבע חייכו אתמול (ראשון) אחרי שבוע קשה שעבר על המועדון, או כמו שהגדיר זאת אחד משחקניה הוותיקים של הקבוצה: "הקשה ביותר בשנתיים וחצי האחרונות". הבעלים אלונה ברקת נראתה מחוייכת בחדרי ההלבשה אחרי ה-0:1 הדחוק בקרית שמונה, כאשר אפילו המאמן ברק בכר היה נינוח. השחקנים הרשו לעצמם לחגוג בריקודים ושירה אל מול הקהל דקות ארוכות אחרי השריקה לסיום המשחק והרבה אוויר השתחרר אצל כולם. "הניצחון הזה היה חשוב מאוד", קבע שחקן בקבוצה, "הייתה תחושה בימים האחרונים שלא משנה מה אנחנו חייבים לקחת שלוש נקודות".

בבאר שבע לא התרשמו מהיכולת ששוב לא הייתה טובה, אך החמיאו לשחקנים על המחוייבות שהפגינו הפעם, כאשר ברק בכר אהב את העובדה ששוב השחקנים שלו ניצחו במאבקי אחד על אחד. בנוסף לשלוש הנקודות, האלופה חזרה למקום הראשון וניצחון במחזור הקרוב יבטיח להם סיום עונה סדירה בפסגת הטבלה. "צריך להעריך שאחרי עונה עם כל כך הרבה מכות שנחתו עלינו אנחנו מובילים את הטבלה", אמר שחקן אחר, "זה רק מראה עד כמה הקבוצה חזקה מנטלית למרות כל מה שהיה כאן בשבוע האחרון".

עוד בנושא:

ברק בכר: "ניצחון מתוק. יש דברים שקורים ויישארו בתוך המועדון"
הפועל באר שבע חזרה לפסגה עם 0:1 קשה בקרית שמונה

שוער הפועל באר שבע גיא חיימוב. סוכנות ג'יני
הציל את באר שבע גם אתמול. גיא חיימוב/סוכנות ג'יני

2. יש שוער בשער

בסיום המשחק אחרי החגיגות עם הקהל החלו השחקנים לרדת לחדר ההלבשה. אלא שאז מאות האוהדים שעשו את כל הדרך הארוכה מהדרום לצפון החלו לצעוק: "חיימוב בוא לפה". השוער גיא חיימוב שמע זאת והסתובב לעברם כשאז החלה שירה אדירה של הקהל הקורא בשמו של השוער. הרגע הזה אולי היווה סוג של סגירת מעגל עבור חיימוב. רק לפני כחודש וחצי בבאר שבע עוד חשבו על שוערים אחרים וגם הפרשנים דאגו לטפטף שלאלופה יש בעיה בעמדת השוער. אתמול חיימוב המשיך תקופה מצוינת שלו כשבשניות האחרונות של המשחק רשם הצלה אדירה שהשאירה את מלוא הנקודות אצל באר שבע.

חיימוב מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה ובמועדון משוכנעים גם שהוא חייב להיות מוזמן למשחקי הנבחרת הקרובים לאור הכושר בו הוא נמצא. "ימים יגידו אם זו הצלה של אליפות אבל אנחנו לא מתעסקים בזה כרגע", אמר השוער, "ההבדל הפעם לעומת הגביע היה שבאנו מפוקסים ומחוייבים יותר. כולם עבדו והייתה לפני המשחק תחושה שזה מה שיהיה. הליגה השנה קשה מאוד וקשה לנצח כל משחק, אבל אנחנו רוצים להתעסק רק בעצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מוחמד גדיר עם אנתוני וואקמה שחקני הפועל באר שבע הפצועים. סוכנות ג'יני
דרבן ועודד מהספסל. וואקמה עם גדיר/סוכנות ג'יני

3. וואקמה על תקן מעודד

באסיפה המדוברת השבוע בישר בכר לאנתוני וואקמה שהוא לא ישחק עוד עד אשר יחלים לחלוטין מהפציעה ממנה סובל. אתמול וואקמה התיישב ביציע או ליתר דיוק נעמד ביציע. החלוץ עמד מעל הספסל של הקבוצה ולא הפסיק לצעוק לעבר חבריו במשך 90 דקות. הניגרי, כך יודעים לספר, נחוש לזכות באליפות שלישית ואתמול היה כסוג של אחד מהצוות המקצועי כשכל העת דרבן ודחף שחקנים שהגיעו לקו הקרוב ליציע בו עמד. הפעולה הזו של וואקמה היא המשך ישיר למה שהוא אמר באסיפה.

בעוד שכולם זרקו את הקלישאות הרגילות המדברות על איחוד, וואקמה דיבר תכלס ואמר לחבריו: "תפסיקו לנסות לעשות מה שאתם לא טובים בו. אם אתם טובים בריצה עם הפנים לשער תתמקדו בזה, ואם אתם טובים בלשמור על הכדור תתמקדו בזה".

"טוני אף פעם לא היה מנהיג, אבל בהיעדר אחד כזה לאחרונה אולי הוא דווקא מצליח להתגלות כאחד שמסוגל לזה", אמר אחד השחקנים. "הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו וההחלטה לתת לו להחלים לגמרי היא החלטה מצוינת".

מיכאל אוחנה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מושעה, ועכשיו עלול להיעדר בגלל פציעה. מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

4. עתידו של מיכאל אוחנה

מי שלא ישב ביציע עם כל השחקני הפצועים/מורחקים/מושעים הוא מיכאל אוחנה. הקשר עבר בדיוק בזמן המשחק בדיקת MRI בברכו בבית החולים סורוקה. אוחנה סובל מכאבים בברך וביקש לעבור את הבדיקה כאשר היום בבוקר יתקבלו התוצאות ויתברר האם הקשר שממילא המתיחות עם המועדון גורמת לו לשבת ביציע בלי תאריך חזרה באופק, יהיה כשיר או שמא ייעדר תקופה ארוכה והפעם בשל פציעה.

שחקן הפועל באר שבע בן ביטון, שחקן עירוני קרית שמונה סאן מנחם. ברני ארדוב
שחקן הפועל באר שבע בן ביטון, שחקן עירוני קרית שמונה סאן מנחם/ברני ארדוב

5. בן ביטון יושעה?

גם בן ביטון ישב ביציע במשחק בקרית שמונה. בימים האחרונים המגן התנהל בתחושה שעשה טעות קשה, אבל מהצד השני שהמועדון גם הפריז בכך שהשעה אותו על כך שיצא אחרי ההדחה מהגביע. היום תיערך למגן ועדת משמעת כשלא ברור עדיין מה העונש שיקבל, אך ההערכה הרווחת אצל השחקנים לפחות היא שביטון ייקנס ויחזור לאימונים. המגן עצמו לא יודע עדיין מה העונש שייתנו לו ויטען שיצא להגיד מזל טוב לחבר שחגג יום הולדת ולמרות שטעה הוא אינו חושב שצריך להחמיר איתו.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. סוכנות ג'יני
ניצחון קשה מאוד. ברק בכר/סוכנות ג'יני

6. הפציעה של דור אלו

מי שמתמודד עם ביטון על המקום בעמדת המגן הימני וגם עורר דאגה דקות ארוכות אמש הוא דור אלו. המגן סבל מתחילת המשחק מסחרחורות ובמחצית הראשונה בקבוצה כבר רצו להחליפו אך לא עשו כך לאחר שהמגן התעקש להישאר. לקראת הסיום אלו כבר לא היה יכול להמשיך ובאר שבע נשארה כשש דקות עם שחקן פחות על המגרש, מה שעלה לה כמעט באיבוד שתי נקודות.

גם לפני כמה שבועות קרה מקרה דומה כשלואי טהא התעקש להישאר אך הוחלף בשלב מאוחר יותר כשבקרב השחקנים דווקא משוכנעים שבעתיד בקבוצה חייבים להחליף את אותו שחקן. "שחקנים צריכים להיות אחראים ואם הם לא מרגישים טוב לצאת מהמגרש", טען שחקן בקבוצה, "ההחלטה אתמול להשאיר את דור כמעט עלתה לנו במשחק וזה בגלל שהוא שידר שהכל מאחוריו. בעונה כזו שהכל הולך קשה כולם צריכים להיות אחראים יותר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully