וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "ניצחון מתוק. יש דברים שקורים ויישארו בתוך המועדון"

4.3.2018 / 22:00

מאמן הפועל באר שבע לאחר ה-0:1 בקרית שמונה והחזרה לפסגה: " אנחנו עוברים הרבה טלטלות ומאוד רוצים אליפות שלישית. אם צריך, נעשה את זה בכוח". סילבס: "משחק שהוא מראה לעונה שלנו"

ספורט 1

הפועל באר שבע תגיע למחזור האחרון של העונה הסדירה מהמקום הראשון, אחרי שניצחה הערב (ראשון) 0:1 בחוץ את עירוני קרית שמונה וחלפה על פני מכבי תל אביב. שער מקרי של תומאש פקהארט בדקה ה-43 עשה את ההבדל, כשהמשקוף הציל את האלופה פעמיים וגם גיא חיימוב דאג לשמור על הניצחון עם הדיפה נהדרת בתוספת הזמן.

דור אלו, שנפגע בראשו במהלך המחצית הראשונה והתעקש להמשיך לשחק, הורד על אלונקה לקראת הסיום והדאיג את אנשי הקבוצה.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע חזרה לפסגה עם 0:1 קשה בקרית שמונה
הרצף הביתי הטוב באירופה: ורדאר סקופיה נפלה, הפועל באר שבע ראשונה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. סוכנות ג'יני
יכול להגניב חיוך. ברק בכר/סוכנות ג'יני

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע: "ניצחון קשה, ניצחון מתוק. הראינו נחישות וחזרנו לבסיס. ראינו שיפור גדול מהמשחק בגביע, אבל יש עוד הרבה עבודה. כרגע אני מסתפק בזה. אנחנו מנסים לתת לשחקנים את כל התנאים, אנחנו עוברים הרבה טלטלות ומאוד רוצים לעשות היסטוריה עם אליפות שלישית. חשוב שנקפיד על הדברים הקטנים. אם צריך, נעשה את זה בכוח. גם קצת במוח, אבל בכוח. בגביע נראינו באמת רע מאוד, נראינו בלי מחויבות ובלי רצון. לפחות את זה שיפרנו. יש דברים שקורים ויישארו בתוך המועדון, אני מאמין שהניצחון הזה ייתן לנו דחיפה לקראת הפלייאוף. תמיד כיף להיות מקום ראשון. ניקח את הנקודות וננסה לשחק טוב יותר בשבוע הבא לעיני הקהל שלנו בטרנר".

השוער גיא חיימוב הוסיף: "באנו כולם באטרף, כולם עשו עבודה ועבדו, ואני שמח שזו התוצאה. שיחקנו פה לפני כמה ימים בגביע ולא נראינו טוב. רצינו להביא משהו עוצמתי מתוכנו ועשינו את זה. עברנו הרבה השנה ואנחנו עדיין חזקים, אנחנו עדיין הפועל באר שבע. נלחמנו היום על כל כדור ונמשיך עם זה הלאה.

חיים סילבס, מאמן עירוני קרית שמונה: "המשחק הזה הוא מראה לכל העונה שלנו, אין לי מה להגיד. הפועל באר שבע הגיעה מוכנה מהשנייה הראשונה, אבל הצלחנו לייצר משחק שוויוני והגענו להרבה מצבים. לפעמים צריך קצת מזל בחיים. אצלם הכדור פגע במישהו ונכנס, אצלנו בדקה 94 פגע והשוער עצר. כדור ברשת לפעמים עושה את ההבדל בין קבוצת צמרת לקבוצה רגילה. אנחנו לוקים בדבר הזה. היום הקבוצה שלי שיחקה את הכדורגל שאני מחפש. התרחקנו מהמטרה בליגה, אבל אנחנו חזק בגביע וננסה לגמור את העונה כמו שצריך ולהכין תשתית לעונה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully