וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "לא נעשה חישובי פלייאוף עד המחזור האחרון"

בית"ר ירושלים ערכה מסע"ת לקראת הפועל רעננה בראשון (20:15, ספורט 1), המאמן נמנע מהצהרות: "אנחנו מגלים יציבות וזה גורם לנו להאמין בעצמנו". על בניון: "אוהב אותו ושמח שהוא מצליח"

ספורט 1

אחרי שעלתה למקום השני בטבלה, בית"ר ירושלים תנסה להמשיך בכושר הנהדר שלה גם ביום ראשון (20:15), אז היא תתארח אצל הפועל רעננה למשחק במסגרת המחזור האחרון בעונה הסדירה של ליגת העל. בית"ר ירושלים מעולם לא הפסידה להפועל רעננה והיא גברה עליה בשמונת משחקי הליגה האחרונים ביניהן. גם הפעם הקבוצה מהבירה תגיע כפייבוריטית ברורה לניצחון על היריבה מהתחתית ובמועדון לא יסתפקו בדבר מלבד שלוש נקודות.

בני בן זקן מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
נמנע מהצהרות. בן זקן/יוסי ציפקיס

בן זקן אמר: "מהרגע הראשון באתי למקום שבו אנשים מאמינים בעצמם. אנחנו מגלים יציבות מתחילת הדרך, זה גורם לנו להמשיך להאמין בעצמנו. יש לנו משחק מול רעננה שהיא קבוצה שהולכת ומשתפרת ואנחנו מרוכזים רק במשחק הזה. כל חישובי הטבלאות לא מעסיקים אותנו".

"יש לנו עוד עשרה משחקי פלייאוף, הדרך עוד ארוכה. מעכשיו ועד לסוף השנה כל משחק לגופו. לאחרונה שיחקנו מול הרבה קבוצות ששיחקנו בהם שלושה בלמים ונערכנו לזה. יש קבוצות טובות גם בחלק התחתון, אנחנו צריכים להמשיך בקו שלנו ולשפר את התכונות שסיגלנו לעצמנו"

על האוהדים שנעצרו: "לא יודע על מה אתם מדברים, אני לא מעודכן".

על המשחק מול עכו: "פתיחת המשחק היתה פחות טובה, אנחנו רוצים לתת דגש על זה. לגבי סילבסטר הוא שחקן שהגיע אחרי תקופה מסויימת שהוא לא שיחק. הוא שיחק 90 דקות בגביע המדינה ובגלל זה הוא היה על הספסל במשחק הקודם. כל משחק ננתח לגופו".

על יוסי בניון: "אני אוהב אותו ושמח שהוא מצליח".

בעניין אחר, חשוד נוסף נעצר בפרשת הנחת מטעני הדמה בביתו של הבעלים אלי טביב. על פי החשד, החשוד בן ה-31, תושב מרכז הארץ, קשר קשר עם החשוד הראשון בהנחת המטענים לשם סחיטה של טביב. הוא נחקר בשעה זו בימ"ר תל אביב. (אבי אשכנזי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully