וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועץ המשפטי דורש עונש הרחקה בן שבועיים לאריק אלפסי

8.3.2018 / 10:50

נגד מאמן נהריה קיים עונש על תנאי להרחקה לחמישה שבועות, אך עו"ד טל אור דורש עונש מופחת אם יתנצל. בדוח השיפוט נכתב כי אלפסי צעק לעבר אסתרון: "חתיכת מושחת, אפס שכמוך, אתה בושה"

one

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי יעמוד לדין משמעתי ביום חמישי הבא באיגוד הכדורסל בעקבות אירועי המשחק נגד מכבי ראשון לציון שלשום (שלישי). כזכור, בסיום המשחק, לאחר שסטו דגלאס ספג עבירה טכנית, נכנס אלפסי לתחומי המגרש והחל לצעוק לעבר השופט עומר אסתרון מספר פעמים "אפס".

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. אדריאן הרבשטיין
ישלם ביוקר על ההשתלחות שלו? אריק אלפסי/אדריאן הרבשטיין

בדו"ח השיפוט נכתב כי: "התפרץ מאמן נהריה לעבר השופט עומר אסתרון תוך כדי קריאות: "חתיכת פנקסן שכמוך, אתה אפס מושחת, חתיכת אפס שכמוך". מאמן נהריה לא פסק, ופרץ למגרש בשפת גוף מאיימת, תוך כדי שהוא מסמן בתנועות ידיים את הספרה אפס ומתקרב לעברו של השופט אסתרון וממשיך לצעוק "חתיכת מושחת, אפס שכמוך, אתה בושה". בדרכו אל מחוץ לאולם, נעצר בשולחן המזכירות, אחז את ידו של משקיף המשחק, והטיח בפניו את דעתו על השיפוט תוך שהוא חוזר על המשפטים הבאים: "חתיכת אפס, מושחת, בושה".

אלפסי יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי ספורטיבית, העלבת שופטי המשחק והפרת סדר. נגדו עומד עונש על תנאי ממאי 2016 על הרחקה לחמישה שבועות מפעילות. היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, מבקש להפעיל עונש הרחקה של שבועיים, בנוסף לעונש הרחקה על תנאי של ארבעה שבועות וקנס כספי בסך 20 אלף שקלים, וזאת בתנאי שאלפסי יתנצל על מעשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully