וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: השחיין בן ה-99 שבר שני שיאים מדהימים

ג'ורג' קורונס האוסטרלי, שהפסיק לשחות במלחמת העולם השנייה וחזר בגיל 80, קבע שיאי עולם לקבוצת הגיל שלו במשחים ל-50 ול-100 מטר חופשי. וגם: שיא עולם גם ל"הר" ממשחקי הכס והילד הגבוה בעולם

אתר רשמי

השחיין בן ה-99 ששובר שיאים

ג'ורג' קורונס, אוסטרלי בן 99, שבר בקווינסלנד שני שיאי עולם לקבוצת הגיל שלו (באפריל יחגוג את יום הולדתו המאה, ועל כן הוא בקבוצת הגיל 100-104). תחילה שחה למרחק של 50 מטר חופשי בזמן של 56.12 שניות - שיפור מדהים של 35 שניות לשיא הקודם, שנקבע ב-2014. לאחר מכן עשה זאת גם למרחק הכפול, עם תוצאה של 2:30 דקות.

קורונס הפסיק לשחות בתחילת מלחמת העולם השניה, ושב לתחום כשהיה בן 80, אך שחה בעיקר לבד, לא באופן תחרותי. "הקהל הימם אותי", הודה, "לא ציפיתי לשום דבר מזה. קצת חששתי לאחרונה, לא חשבתי שאני בשיאי, אבל כנראה שהייתי מספיק טוב. במים אתה חסר-משקל, אי אפשר לברוח מכוח המשיכה בישיבה, יש לך יציבה רעה וכאבי שרירים ורצועות, אבל השחיה נותנת לך את האפשרות הזו. במים זה רק אתה, עצמך, ללא משקל".

רץ מרתון בעט בכלב

קטע נורא צץ לאחרונה ממרתון בוויאדוליד בספרד, שם רץ בשם מנואל אלקוסר ממש לא אהב שכלב פרץ למסלול, ובעט בו. לאחר מכן דאג להתנצל: "אני מצטער מעומק ליבי ומחפש את הכלב כדי לתקן את הנזק שנעשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הילד הכי גבוה בעולם

תכירו, קוראים לו ברנדון מרשל, הוא רק בן 16 והוא הילד הגבוה בעולם. מרשל, שחקן כדורסל בריטי מתנשא לגובה של 2 מטרים ו-15 סנטימטרים ולפי כל הדיווחים הוא הפך רשמית לנער הכי גבוה על הגלובוס. "אני לא מאמינה שהוא עדיין צומח, אם להיות כנה אני לא יודעת עד לאיזה גובה הוא מסוגל להגיע", אמר אימו של ברנדון, לין.

ברנדון מארשל. יחצ,
שמעו, הילד הזה ממש גבוה/יחצ

האלוף האולימפי: "ברוסיה מאיימים לחסל אותי"

הביאתלוניסט השבדי סבסטיאן סמואלסון שזכה במדליית זהב קבוצתית עם נבחרת שבדיה במשחקי פיונגצ'אנג טוען כי קיבל איומים ברצח מגורמים בספורט הרוסי. זאת משום שקרא להחרים מסיבות פוליטיות שתיערך בקרוב בעיר טיומן ברוסיה. בראיון בארצו ספיר סמואלסון כי: "קיבלתי איומים מכל מיני אנשים. אמרו שיוציאו אותי ואת המשפחה שלי להורג. אמרו לי שידאגו שאני אמות".

ברוסיה הגיבו בגיחוך להאשמות. ספורטאית העבר אנפיסה רזצובה המשמשת כפרשנית בכירה הגיבה לדברים ואמרה: "נראה לי שהבחור צריך לפנות דחוף לפסיכיאטר. מי הוא בכלל שיאיימו עליו. נראה לי שהוא חולה נפש".

זוכרים את הפת'ור ביורנסון, הידוע בכינויו "ההר" מהסדרה המיתולוגית "משחקי הכס". ובכן, זה שהוא בנאדם חזק מאוד זה ידוע. אבל את זה שהוא שבר שיא עולם ב"דד ליפטינג" כשהצליח להרים משקל של 472 קילו ידעתם? לא מאמינים? צפו בעצמכם.

אימון של הפת'ור ביורנסון. HBO, צילום מסך
האיש הזה פשוט חזק בטירוף. הפת'ור ביורנסון/צילום מסך, HBO
  • עוד באותו נושא:
  • דלה עלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully