וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד-אליצור חולון: סיאניה צ'ונג צפויה לשחק בגמר הגביע

שתיים מהקבוצות החזקות בליגת הנשים ייפגשו לקרב על התואר הראשון של העונה, כוכבת חולוניה אמורה לחזור אחרי שנעדרה מחצי הגמר. לויצקי מודה: "יהיה כישלון אם נפסיד" (ה', 18:30)

רועי אייזנברג מאמן אליצור חולון. עודד קרני, איגוד הכדורסל, אתר רשמי
יקבל בחזרה את צ'ונג. אייזנברג/אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הכדורסל

גמר הגביע בכדורסל נשים ייערך מחר (ה', 18:30) ויפגיש בין שתיים מהקבוצות הטובות ביותר בליגת העל: אליצור חולון ומכבי אשדוד. הראשונה מגיעה אחרי 68:72 מול בנות הרצליה בעוד האלופה עלתה לגמר עם 71:82 נגד א.ס. רמת השרון. אשדוד רוצה לזכות בתואר בפעם הרביעית, בעוד חולון רוצה לעשות את זה אחרי שבעונה שעברה הובסה בגמר 83:57 על ידי מכבי רמת חן, בה כיכבה אז לא אחרת מאשר צ'לסי הופקינס, ששוב תפגוש אותה הפעם כשחקנית אשדוד. הקבוצה של רועי אייזנברג הצליחה לעלות לגמר למרות חסרונה של סיאניה צ'ונג המצוינת, שהפעם אמורה כן לשחק.

קטיה לויצקי, קפטנית מכבי אשדוד שהצטיינה בחצי הגמר, אמרה לקראת המשחק: "ההכנה היא כמו לפני כל משחק, אין הבדל. ההתרגשות תתחיל כשנגיע לאולם, אבל זה מרגיש כמו כל משחק. זה יהיה כישלון אם נפסיד את הגביע. אין שום משמעות למסורת הפעם, השנה חולון היו מדורגות מעלינו במשך רוב העונה והיא קבוצה מצוינת". עדן ענבר, מאמן מכבי אשדוד: "מגיע לחולון קרדיט גדול על חצי הגמר, אני מהמר חלש מאוד כי חשבתי שהרצליה תנצח בגלל שצ'ונג לא שיחקה. הם ניצחו בצדק והוכיחו שהם קבוצה ומגיע לכל המערכת שם הרבה קרדיט".

לימור פלג, קפטנית אליצור חולון: "אנחנו לא יודעות באיזה מצב אנחנו מקבלות בחזרה את צ'ונג ובחצי הגמר ניצחנו גם בלעדיה כי שיחקנו ביחד. נקווה שהיא תחזור טוב. בעיניי המשחק הזה הוא 50-50, אנחנו לא באות כאנדרדוג. אשדוד קבוצה מצוינת, אבל הוכחנו השנה שאנחנו יכולות לשחק מול הקבוצות הגדולות. הקהל של חולון התחיל להגיע למשחקים שלנו ויש הרבה יותר מודעות בעיר". רועי אייזנברג, מאמן אליצור חולון ובנו של שאול, אמר: "אשדוד היא הקבוצה הכי מוכשרת בליגה, עדן הוא חבר טוב ומאמן מצוין, הוא מכיר את התרגילים שלי ואני את שלו ואין פה הפתעות. במשחקים מהסוג הזה זה מי רוצה יותר ומי עושה פחות טעויות. בשביל לנצח נצטרך להיות טובות מאד, מרוכזות, פחות טעויות ונצטרך שצ'ונג תחזור לעניינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully