וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יואכים לב המועמד המוביל לרשת את ארסן ונגר בארסנל בקיץ

המאמן שהוליך את גרמניה לזכייה במונדיאל האחרון הוא השם החם באמירויות, כך על פי דיווח ב-ESPN. גורם: "הרבה שחקנים לא רוצים את ונגר, הם לא מרוצים מהטקטיקה שלו באימונים"

ספורט 1

אחרי קדנציה נצחית של 22 שנים כמאמן ארסנל, זה נראה מאוד סביר שארסן ונגר יעזוב את משרתו בקיץ לאור הכישלון הטוטאלי העונה שמהווה המשיך ישיר לכישלון בשנה שעברה. ב-ESPN מדווחים היום שהמועמד המוביל להחליף את המאמן הצרפתי הוא יואכים לב, המאמן המצליח של נבחרת גרמניה.

על פי הדיווח הרבה מאוד שחקנים במועדון איבדו אמון בצרפתי ומאמינים שיש לבצע שינוי קיצוני בחדר ההלבשה ועל המגרש. כזכור, ארסן ונגר חתם בעונה שעברה על חוזה חדש על קיץ 2019 בעקבות הזכייה שלו בגביע בעונה שעברה. על פי אותו דיווח גם לאונרדו ז'ארדים ממונאקו וברנדן רוג'רס מאמן סלטיק ואקס ליברפול מוערכים באמירויות, אבל לב הוא המועמד המועדף על ההנהלה.

מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב, הגרלת המונדיאל. רויטרס
בעונה הבאה בארסנל? יואכים לב/רויטרס

לב מאמן את נבחרת גרמניה מ-2006 כאשר הוא השתדרג מעמדת העוזר של קלינסמן. לב הוליך כמובן את המנשאפט לזכייה במונדיאל הקודם בברזיל ושנה לאחר מכן הגרמנים זכו בגביע הקונפדרציות למרות ששיחקו ללא השחקנים הבכירים. הקבוצה האחרונה אותה לב אימן היתה אוסטריה וינה ב-2004, אך בארסנל מאמינים שהוא יוכל להסתדר עם שחקנים בעל שיעור קומה כמו שיש באמירויות.

"הרבה שחקנים לא רוצים את ונגר", אמר אותו מקור ל-ESPN, "הם לא מרוצים עם הטקטיקה שלו באימונים. השחקנים לא רוצים מאמן ספציפי, חלק דיברו על תיירי הנרי, חלק על אנצ'לוטי וחלק על רפא בניטס, אבל כולם ממש מיואשים וממש מאוכזבים מהמכירה של אלכסיס סאנצ'ס ליונייטד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully