וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מסי: רונאלדיניו יגיע לישראל בחודש אפריל

כוכב העבר האגדי של ברצלונה ונבחרת ברזיל לשעבר יגיע לישראל כחלק מקמפיין שיווקי של "הייניקן" וישהה פה 48 שעות. בזמן שהותו יגיע רונאלדיניו לביתו של אחד מצופי ליגת האלופות

one

בחודש יוני קצת לפני המונדיאל יגיע לישראל ליאונל מסי עם נבחרת ארגנטינה, אך עוד לפני כן יגיע לביקור של יומיים באפריל עוד כוכב אגדי לשעבר של ברצלונה - רונאלדיניו הגדול. הכוכב הברזילאי יגיע לקראת משחקי ליגת האלופות, כחלק מקמפיין שיווקי של "היינקן", נותנת החסות הראשית של ליגת האלופות מזה 13 שנים ויוזמת הפעילות השיווקית תחת השם "דרמה בסלון",במהלכה ינחת בארץ אחד מכוכבי הכדורגל האהובים והפופולאריים ביותר בעולם.

רונאלדיניו, כדורגלן ברזילאי. צילום: יחסי ציבור,
ברוכים הבאים. רונאלדיניו/צילום: יחסי ציבור

הברזילאי יגיע לביקור בן 48 שעות בארץ, כאשר במהלך שהייתו יגיע כוכב הכדורגל לביתו של אחד מצופי ליגת האלופות, על מנת להעניק לו ולחבריו חווית צפייה דרמטית ובלתי נשכחת של ערב ליגת האלופות.

רונאלדיניו החל את הקריירה האירופית בפריז סן ז'רמן, בה שיחק בעונות 2001-2003 ממנה עבר ברעש גדול לאימפרייה הקטלונית של ברצלונה בה כיכב 5 עונות מלאות קסם, במהלכן זכה בשתי אליפויות ופעם אחת בליגת האלופות בשנת 2005/6. בתקופה הזאת זכה רונאלדיניו פעמיים רצופות בתואר כדורגלן השנה בעולם בשנים 2004 ו-2005. בעונת 2008 הוא סיים דרכו בברצלונה ועבר לשחק במילאן האיטלקית במשך 3 עונות ומשם חזר למולדתו. בינואר האחרון הכריז רונאלדיניו על פרישתו מהמשחק בגיל 37.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully