וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר שטוגר: "אנחנו יודעים שמונס דאבור הוא שחקן חזק מאוד"

מאמן בורוסיה דורטמונד החמיא לישראלי לקראת המפגש מול רד בול זלצבורג בליגה האירופית (חמישי, 20:00, ספורט 3). מילאן תארח את ארסנל (20:00, ספורט 2), צסק"א מוסקבה את ליון (20:00, ספורט 1)

ג'נארו גאטוזו, מאמן מילאן. רויטרס
מחכה לארסנל. מאמן מילאן גאטוסו/רויטרס

משחקי שמינית גמר הליגה האירופית ייצאו מחר (ה') לדרך. מילאן תפגוש את ארסנל למפגש בין שני ענקיות שירדו בשנים האחרונות מגדולתן. אתלטיקו מדריד תארח את מוליכת הליגה הרוסית לוקומוטיב מוסקבה. רד בול זלצבורג ומונאס דאבור ישחקו בחוץ מול בורוסיה דורטמונד. צסק"א מוסקבה וביברס נאתכו יארחו את ליון.

מילאן - ארסנל (20:00)

שתי אימפריות שנמצאות במשבר מקצועי ותדמיתי מתמשך נפגשות לעימות חזיתי. הרוסונרי ייצבו לאחרונה את השורות תחת הנהגתו של ג'נארו גאטוסו עם ארבעה ניצחונות בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלהם ומקווים להמשיך את המומנטום גם במסגרת האירופית. מנגד, ארסנל תחסר את פייר אמריק אובמיאנג שהגיע לתותחנים באמצע העונה מדורטמונד ולא יכול לשחק בליגה האירופית. הקטור ביירין פצוע וייעדר אף הוא.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
מועמד מוביל לזכייה בליגה האירופית. אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד/רויטרס

אתלטיקו מדריד - לוקומוטיב מוסקבה (20:00)

הקבוצה של דייגו סימאונה, שנחשבת לאחת הפייבוריטיות לזכייה בליגה האירופית, מארחת את מוליכת הליגה הרוסית. ההתקפה של אתלטיקו בהנהגת אנטואן גריזמן תנסה לחזור לעצמה לאחר ה-1:0 המתסכל מול ברצלונה בליגה. לוקומוטיב תחסר את הכוכב הגדול שלה ג'פרסון פרפאן שסובל מפציעה ולא טס עם לוקו לספרד.

צסק"א מוסקבה - ליון (20:00)

ביברס נאתכו שוב צפוי לקבל את המושכות בשורות האדומים שמאוד מקווים להפתיע את נציגת הליגה הצרפתית. ליון הגיעה למוסקבה ללא נביל פאקיר הפצוע.

בורוסיה דורטמונד - רד בול זלצבורג (20:00)

דורטמונד, שחזרה לעצמה לאחרונה בבונדסליגה פוגשת את הקבוצה של מונס דאבור. מאמן המארחת פטר שטוגר התייחס לאיכויות של דאבור לקראת המשחק ואמר: "אנחנו יודעים שמדובר בשחקן מאוד חזק".

לאציו - דינאמו קייב (22:00)

החבורה של סימונה אינזאגי שעושה חיל בליגה האיטלקית העונה (מקום רביעי) רוצה ליצור לעצמה מקדמה לפני הגומלין באוקראינה. מנגד, הקבוצה של אלכסנדר חצ'קביץ' ששבה בכושר נהדר מפגרת החורף האוקראינית (שלושה ניצחונות בליגה) מאמינה ביכולתה לחזור מרומא עם תוצאה טובה.

משחקים נוספים

מארסיי - אתלטיק בילבאו (22:00)
ר.ב. לייפציג - זניט סנט פטרסבורג (22:00)
ספורטינג ליסבון - פלזן (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully