וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזרי השופטים שוקלים להשבית את משחקי הכדורגל בסוף השבוע

7.3.2018 / 12:52

15 יום מאז שהכריזו על סכסוך עבודה עם איגוד השופטים וההתאחדות, עדיין אין פתרון בסוגיית שכר השופטים בליגות הנמוכות. בכיר באיגוד השופטים בתגובה: "התנאים שופרו משמעותית"

ספורט 1

עוזרי השופטים המאוגדים תחת ההסתדרות הלאומית יקיימו מחר בערב ישיבת התייעצות בסיומה יחליטו באילו צעדים ארגוניים לנקוט כאשר אחת האפשרויות היא השבתת משחקי הכדורגל בסוף השבוע. היום מסתיימים 15 הימים מאז שהכריזו עוזרי השופטים על סכסוך עבודה וכעת מותר להם על פי החוק לנקוט בכל צעד ארגוני לרבות עיצומים או השבתה של הכדורגל בשבת. בהתאחדות לכדורגל ובאיגוד השופטים לא מבינים על מה בדיוק מאיימים עוזרי השופטים בשביתה: "זו התקופה המיטבית של השופטים. רק לאחרונה שופרו תנאי השכר של השופטים בליגת העל ב-60 אחוז למשחק ושל הקוונים ב-30 אחוז למשחק", אמר הבוקר (רביעי) גורם בכיר באיגוד השופטים. "השופטים והקוונים מקבלים ייעוץ פסיכולוגי, סיוע רפואי וכל אמצעי אחר שמסייע להם להיות טובים ומקצועיים יותר".

אלא שהמאבק של עוזרי השופטים בהנהגתו של יושב ראש ועד העובדים חי גוזלן הוא בעיקר לטובת שיפור התנאים של השופטים ועוזריהם בליגות הנמוכות והלא מקצועניות. הם מבקשים שכר בסיס חודשי ותשלום על ימי השתלמות.

עורכת הדין רוית קרן רוזן המייצגת את ההסתדרות הלאומית, ועד העובדים ושופטי הכדורגל אמרה הבוקר: "עברו חמישה עשר ימים מאז ההודעה על סכסוך עבודה ובהתאחדות לכדורגל ובאיגוד השופטים לא עשו שום צעד כדי להתקרב ולהושיט יד כדי לפתור את הבעיה. הם כל העת מתבצרים בעמדתם. יתרה מכך, בשבוע שעבר קיבלו 15 עוזרי שופטים הודעה על שימוע שלא כדין וגם על כך היה לנו מה לומר. אנחנו נתייעץ עד מחר בלילה ונקבל החלטות באשר לצעדים הארגוניים שעומדים לרשותנו".

יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים, אלון יפת, שופט כדורגל. ברני ארדוב
יימצא פתרון? יריב טפר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully